یخچال های درب فرانسوی سامسونگ

آشنایی با ویژگی های یکی از جدیدترین یخچال های درب فرانسوی سامسونگ

جدیدترین یخچال های درب فرانسوی سامسونگ با طراحی نوآورانه و امکانات پیشرفته خود می‌توانند به تمام نیازهای کاربران خود پاسخ دهند. در ادامه با قابلیت‌های این سری یخچال های سامسونگ آشنا می‌شویم.

خواسته‌های متفاوت هر یک از اعضای خانواده باعث شده تا الگوی خرید روزانه آنها نیز متغیر باشد. همچنین در هنگام خرید علاوه بر نیازهای خانه باید به فضای داخل یخچال نیز توجه کرد که همین موضوع موجب شده تا خانواده‌ها به فضایی منعطف درون یخچال خود نیاز داشته باشند. در همین راستا یخچال RF71 به‌عنوان یکی از جدیدترین یخچال های درب فرانسوی سامسونگ توانسته به خوبی به این نیاز کاربران پاسخ دهد.

یخچال درب فرانسوی RF71 سامسونگ از قابلیت ویژه تنظیم دما در محفظه جداگانه بهره می‌برد که به‌کمک آن توانسته سطح جدیدی از کارایی و سازگاری با نیازهای زندگی روزمره را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این سری از یخچال های Bespoke از طراحی شیک و سفارشی بهره می‌برند که باعث ایجاد نمایی زیبا و مدرن در آشپزخانه کاربران خواهند شد.

قابلیت‌های جدیدترین یخچال های درب فرانسوی سامسونگ 

یخچال های درب فرانسوی سامسونگ

از ویژگی‌های برجسته این یخچال می‌توان به سیستم خنک‌کننده سه‌گانه با محفظه تغییرپذیر، یخ‌ساز دوگانه، مرکز نوشیدنی برای طعم‌دار کردن آب و طول عمر بیشتر با کمپرسور اینورتر دیجیتال اشاره کرد. در ادامه با هر یک از قابلیت‌های برجسته این یخچال سامسونگ آشنا خواهیم شد.

فضای نگهداری تغییرپذیر

یخچال‌های سامسونگ به فضایی به‌نام FlexZone مجهز شدند که از قابلیت تغییر دما بهره می‌برد و می‌توانند به خوبی از مواد غذایی نگهداری کنند. این محفظه جداگانه به 5 حالت کنترل مختلف شامل انجماد کامل، انجماد نرم، گوشت/ماهی، میوه/سبزی و نوشیدنی برای نگهداری انواع مختلف مواد غذایی مجهز شده است. همچنین این یخچال از کشوی قابل تنظیم جداگانه به‌نام Flex Crisper برای قرار دادن ماهی و Crisper+ برای قرار دادن میوه و سبزیجات بهره می‌برد.

دوام و پایداری

جدیدترین یخچال های درب فرانسوی سامسونگ به یک کمپرسور اینورتر دیجیتال مجهز شده که نسبت به بسیاری از کمپرسورهای معمولی در سطح بهتری قرار دارد. از مزایای این کمپرسورهای جدید می‌توان به دمای دقیق، سروصدای کمتر، صرفه‌جویی در مصرف انرژی تا 50 درصد و عملکرد طولانی‌مدت اشاره کرد.

این موتورها می‌توانند سرعت خود را طبق دمای درخواستی در 7 مرحله تنظیم کنند که این تنظیم سرعت باعث افزایش چشمگیر دوام دستگاه خواهد شد. به همین دلیل کمپرسورهای اینورتر دیجیتال با ضمانت کارکرد 20 ساله به مشتریان عرضه می‌شوند.

سفارشی‌سازی در طراحی

یخچال‌های سری Bespoke سامسونگ از طراحی شیک و امروزی بهره می‌برند که علاوه بر ایجاد فضایی خاص، حداکثر شخصی‌سازی را نیز به‌همراه دارند. یخچال‌های مدل درب فرانسوی سامسونگ فاقد دستگیره و آب‌سردکن خارجی بوده و به همین دلیل دارای طراحی مینیمال و مسطحی است. طراحی خاص این یخچال‌ها با هر سلیقه‌ای هماهنگ شده و باعث زیبایی آشپزخانه کاربران خواهد شد.

آب آشامیدنی با طعم دلخواه

جدیدترین یخچال های درب فرانسوی سامسونگ از مرکز نوشیدنی (Beverage Center) نیز بهره می‌برند که به یک ظرف پرشونده خودکار مجهز شده تا کاربران همواره به‌راحتی به آب خنک و طعم‌دار دسترسی داشته باشند. همچنین کاربران می‌توانند در بخش جداگانه، پارچ میوه‌ها و گیاهان مورد نظر را قرار داده و به انواع آب آشامیدنی با طعم دلخواه دسترسی پیدا کنند.

این پارچ از مواد بدون BPA ساخته شده تا سلامتی کاربران را حفظ کند. «بیسفنول ای» (BPA) نوعی ترکیب شیمیایی آسیب‌زا بوده که در مواد پلاستیکی دارای پلی‌کربنات و رزین‌های آپوکسی وجود دارد و معمولا در تولید ظروف نگه‌دارنده مواد غذایی از آن استفاده می‌کنند.

این یخچال سامسونگ از یخ‌ساز خودکار دوگانه (Dual Auto Ice Maker) نیز بهره می‌برد که باعث می‌شود تا کاربران همواره به یخ تازه به میزان کافی دسترسی داشته باشند. یخ تولیدی این یخ‌ساز همواره در دو اندازه Cubed Ice و Ice Bites خواهد بود و کاربر می‌تواند بر اساس نیاز خود از آنها استفاده کند.

خنک‌کننده سه‌گانه

یخچال های درب فرانسوی سامسونگ

این سری از یخچال های سامسونگ به فناوری خنک‌کننده سه‌گانه مجهز شده که باعث تازگی و طراوت مواد غذایی در طولانی‌مدت خواهد شد. در واقع فناوری Triple Cooling رطوبت و دما در محفظه‌ها را به‌شکل مستقل کنترل می‌کند و از پخش و ترکیب شدن بوها نیز جلوگیری خواهد کرد. همچنین Precise Cooling با کنترل دقیق باعث ثابت نگه داشتن هوا در تمام بخش‌های یخچال می‌شود و Metal Cooling نیز به‌عنوان یک لایه محافظ فلزی موجب خنک ماندن هوای داخل یخچال خواهد شد.

به‌طور کلی جدیدترین یخچال های درب فرانسوی سامسونگ به فناوری‌های پیشرفته لوازم خانگی این شرکت کره‌ای مجهز شدند تا مزایایی چون دوام و ماندگاری طولانی‌مدت، حفظ کیفیت مواد غذایی به‌شکل ایده‌آل و کاهش مصرف انرژی بهینه را به‌همراه داشته باشند. این یخچال‌ها برای هر سبک و سلیقه‌ای مناسب بوده و نمادی از تعهد شرکت سامسونگ به ارتقای سبک زندگی روزمره مردم محسوب می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*