گرم ترین زمستان تاریخ

امسال گرم ترین زمستان تاریخ کره زمین را تجربه خواهیم کرد!

در حالی که به پایان پاییز رسیده‌ایم، هنوز دما آنچنان که باید کاهش نیافته است. اکنون محققان می‌گویند امسال گرم ترین زمستان تاریخ کره زمین را تجربه خواهیم کرد.

در سالی که گذشت، گرمای عجیب حاکم بر تابستان و پاییز را دیدیم و زنگ خطر گرمایش جهانی به صدا در آمد و با چشم خود دیدیم و احساس کردیم و فهمیدیم که چقدر اتفاق جدی و ترسناکی است. حال محققان می‌گویند امسال گرم ترین زمستان تاریخ کره زمین را هم می‌بینیم.

گرم ترین زمستان تاریخ در راه است

گرم ترین زمستان تاریخ

مؤسسه فیزیک جوی آکادمی علوم کشور چین اعلام کرد بخش زیادی از قاره آمریکا و اوراسیا، به احتمال 95 درصد امسال زمستان بسیار گرمی را تجربه می‌کنند و گرم ترین زمستان تاریخ، این زمستانی است که در پیش داریم. ما در سال‌های گذشته شاهد تغییرات اقلیمی زیادی بودیم و دیدیم که چقدر عجیب و ترسناک هستند.

آیا گرم ترین زمستان را تجربه می‌کنیم؟ در جواب این سوال باید گفت که مؤسسه فیزیک جوی آکادمی علوم کشور چین از تجهیزات پیشرفته و جدیدی برای تجزیه تحلیل و پیش بینی آب و هوا استفاده کرده‌اند. یافته‌های آنها نشانگر این است که ال‌نینوی شرقی اقیانوس آرام، بالغ شده و تاثیرات زیادی روی آب و هوای زمستانی آسیای شرقی و آمریکای شمالی می‌گذارد و همین باعث شده که گرمایش جهانی طولانی‌تر و شدیدتر از همیشه باشد.

این پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که مناطقی از اوراسیا و آمریکا، به احتمال 95 درصد، زمستانی گرم‌تر از حد تصور را در پیش دارند و این گرمای گفته شده رکوردی در اعداد و رقم‌های ثبت شده خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*