آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ گلکسی

آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6 برای پنج گوشی و تبلت محبوب سامسونگ گلکسی منتشر شد

دو گوشی دیگر از سری گلکسی A، یک گوشی پرطرفدار از سری گلکسی S و تبلت‌های خانواده گلکسی Tab S9 FE سامسونگ، آپدیت One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ را دریافت کردند.

سامسونگ به‌طور همزمان برای چند مدل از گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی، آپدیت اندروید ۱۴ را همراه با One UI 6 منتشر کرد. این دستگاه‌ها عبارتند از:

  • گلکسی S21 FE
  • گلکسی A52s
  • گلکسی A33
  • گلکسی Tab S9 FE و گلکسی +Tab S9 FE

آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ گلکسی

انتشار آپدیت وان یو آی 6 برای گلکسی اس 21 اف ای، از نسخه فعال تحت شبکه مخابراتی Verizon در آمریکای شمالی آغاز شده است؛ اما به‌زودی نسخه‌های آنلاک این گوشی در سایر مناطق هم به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. این بروزرسانی، وصله امنیتی ماه نوامبر 2023 را هم با خود به همراه می‌آورد.

در چند کشور اروپایی، سیستم عامل گلکسی ای 52 اس هم در حال آپدیت به اندروید 14 است؛ با شماره بیلد A528BXXU5FWK4 و حجمی حدود 2.29 گیگابایت که شامل وصله امنیتی ماه نوامبر هم می‌شود.

کاربران اروپایی گلکسی ای 33  نیز به اندروید 14 و One UI 6 دسترسی پیدا کرده‌اند. این آپدیت با شماره بیلد A336BXXU7DWK6، حدود 2.3 گیگابایت حجم دارد و حامل پچ امنیتی نوامبر 2023 است.

اما کاربران دو تبلت دیگر سامسونگ هم می‌توانند طعم استفاده از نسخه جدید اندروید و وان یو آی را بچشند. آپدیت منتشر شده برای برای گلکسی تب اس 9 اف ای و مدل پلاس آن، به‌ترتیب دارای شماره بیلد X516BXXU1BWK9 و X616BXXU1BWK9 و حامل وصله امنیتی ماه نوامبر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*