شرایط فروش زوتی DL5

شرایط فروش زوتی DL5 پارس خودرو برای آذر 1402 اعلام شد

شرایط فروش زوتی DL5 پارس خودرو برای آذر 1402 اعلام شد. پارس خودرو شاسی بلند وارداتی Zotye DL5 را با موعد تحویل 30 روزه به بازار عرضه می‌کند.

شرکت پارس خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد افرادی که در اسفند سال 1402 برای خرید خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند، در نوبت دریافت خودروی وارداتی قرار گرفتند و پارس خودرو نیز برای آنها پیامک ارسال کرده است، می‌توانند برای خرید زوتی DL5 اقدام کنند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش خودرو وارداتی Zotye DL5 آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش زوتی DL5 پارس خودرو – آذر 1402

پارس خودرو در این طرح زوتی دی ال 5 را با قیمت 1 میلیارد و 59 میلیون و 966 هزار تومان در رنگ سفید و با موعد تحویل 30 روزه به مشتریان عرضه می‌کند. این خودرو با قیمت تقریبا 1 میلیارد تومانی خود به‌عنوان یکی از ارزان ترین خودروهای وارداتی بازار ایران محسوب می‌شود. از رقبای این خودرو در بازار ایران نیز می‌توان به تیگارد X35، چانگان CS35 پلاس، هایما S5 و ام وی ام X55 پرو اشاره کرد.

شرایط فروش زوتی DL5

زوتی DL5 با یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ روانه بازار ایران شده که می‌تواند قدرتی برابر با 144 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این شاسی بلند وارداتی به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 7.2 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

شرایط فروش زوتی DL5

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو نیز می‌توان به تهویه مطبوع نیمه‌خودکار، سیستم چندرسانه‌ای به‌همراه نمایشگر، دوربین و سنسور پارک عقب. کروز کنترل، ترمز کمکی، سیستم کنترل پایداری و دو ایربگ ایمنی اشاره کرد. همچنین فاصله محوری آن 2.6 متر بوده که در قالب یک شاسی بلند شهری می‌تواند فضای مناسی برای برای خانواده‌های کوچک و جوانان فراهم سازد. به‌طور کلی این خودرو از لحاظ مشخصات فنی و امکانات در سطح متوسطی قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*