بهترین گوشی های جهان انتوتو دسامبر ۲۰۲۳

بهترین گوشی های جهان در آخرین ماه سال ۲۰۲۳ از نگاه انتوتو

پلتفرم بنچمارک‌گیری انتوتو فهرستی از بهترین گوشی های جهان برای آخرین ماه سال ۲۰۲۳ را منتشر کرد که از پادشاهی گوشی‌های شیائومی خبر می‌دهد.

پلتفرم بنچمارک‌گیری تازه متحول شده AnTuTu فهرست بهترین گوشی های جهان را در آخرین ماه سال ۲۰۲۳ آپدیت کرد. این فهرست متعلق به بازار جهانی است، بنابراین تمام گوشی‌های اندرویدی شرکت داده شده در آن مورد بحث هستند و فقط به گوشی‌های چینی محدود نمی‌شود.

شیائومی ۱۴ پرو، پادشاه جدید بنچمارک انتوتو

بهترین گوشی های جهان انتوتو دسامبر ۲۰۲۳

گوشی شیائومی ۱۴ پرو

این ماه، تغییرات گسترده‌ای در این لیست به‌وجود آمده و هر سه گوشی بالای جدول هم عوض شده‌اند. شیائومی ۱۴ پرو، پرچمدار توانمند چینی با قدرت‌گیری از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام به رتبه نخست رفته است. این گوشی توانسته رهبر سابق این بنچمارک، گوشی وان پلاس Ace 2 Pro را شکست دهد. محصولی که حتی دیگر جزو ۱۰ محصول برتر هم قرار ندارد.

نوبیا Z50S Pro که آن هم از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت می‌گیرد و ۱۲ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند، توانسته در رتبه دوم جدول جای بگیرد. گوشی‌های رد مجیک ۸ پرو پلاس و رد مجیک ۸ اس پرو با چیپست نسل قبلی کوالکام و همین میزان رم، با اختلافی اندک رتبه‌های بعدی را به‌دست آورده‌اند.

نوبتی هم که باشد، نوبت یکی از پرچمداران سامسونگ،‌ گوشی گلکسی +S23 است که با چیپست کوالکام و ۸ گیگابایت رم ۱،۵۶۰،۲۹۷ امتیاز را کسب کرده و در رتبه پنجم قرار دارد. بعد از آن شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو، پرچمداران سال گذشته چینی‌ها حضور پیدا کرده‌اند. سه رتبه بعدی هم متعلق به نوبیا Z50، گلکسی S23‌ اولترا سامسونگ و شیائومی می ۱۳ تی پرو است.

بهترین گوشی های جهان انتوتو دسامبر ۲۰۲۳

فهرست بهترین گوشی های جهان در انتوتو – دسامبر ۲۰۲۳

این تغییرات نشان می‌دهد که رقابت شدیدی در بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی به‌وجود آمده و سازندگان سخت در تلاش هستند تا گوشی‌هایی قدرتمند را برای رقابت با بزرگانی همچون سامسونگ راهی بازار کنند. نمونه بارز آن کمپانی نه چندان نام آشنای چینی نوبیا (nubia) است که برند رد مجیک هم جزو زیرمجموعه‌های آن محسوب می‌شود. بنابراین، از ۱۰ گوشی این فهرست، ۴ تای آن‌ها متعلق به برند نوبیا است. در حالی که سامسونگ به‌عنوان یکی از پیشروان صنعت موبایل فقط ۲ نماینده دارد که هیچ یک از آن‌ها در رتبه نخست هم قرار ندارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*