پیام های صوتی خود تخریب شونده واتساپ

پیام های صوتی خود تخریب شونده به واتساپ اضافه شد

پیام های صوتی خود تخریب شونده سرانجام به پیام‌رسان واتساپ اضافه شدند. این یعنی ویس مسیج شما بعد از گوش داده شدن، فورا پاک می‌شود.

واتساپ به‌صورت رسمی اعلام کرد که شما به‌زودی می‌تواند پیام های صوتی خود تخریب شونده را ارسال کنید. پیام‌هایی که بعد از یک بار گوش دادن توسط گیرنده، به‌صورت خودکار پاک می‌شوند. از سال ۲۰۲۱ میلادی، چنین قابلیت مشابهی با نام “View Once” برای عکس‌ها و ویدیوهای واتساپ وجود دارد و حالا می‌خواهد ویس مسیج‌ها را هم پوشش دهد.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت کانال واتساپ در اندروید، آی او اس و دسکتاپ

واتساپ از گزینه‌ای با همین نام برای پیام‌های صوتی کاربران استفاده کرده که کمی گیج‌کننده به‌نظر می‌رسد. چرا که عبارت “View Once” به‌معنای «یک بار دیدنی» است. ما انتظار داشتیم توسعه‌دهنده از عبارت متفاوتی مثل یک بار شنیدنی برای پیام‌های صوتی استفاده کند. در هر صورت، هر چه که هست ما خوشحالیم که کاربران می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند و حریم خصوصی‌شان را بالا ببرند.

پیام های صوتی خود تخریب شونده واتساپ

کمپانی واتساپ در یک بیانیه مطبوعاتی پیشنهاد می‌کند که شما می‌توانید برای «خواندن رمزعبور کارت بانکی برای یک دوست وقتی قصد خرید دارد» از این قابلیت جذاب استفاده کنید. یا آنکه می‌خواهید حرف خیلی شخصی را به دوستی بزنید ولی نمی‌خواهید شخص دیگری از این موضوع مطلع شود.

ما پیش از آنکه واتساپ بخواهد چنین قابلیتی را رونمایی کند، به‌لطف رسانه WaBetaInfo از وجود آن مطلع بودیم. اما حالا خوشحالیم که طی روزهای آتی، تمام کاربران نسخه‌های اندروید و آی او اس پیام رسان WhatsApp می‌توانند از وجودش بهره‌مند شوند. برای استفاده از این ویژگی هم هنگام ضبط یک پیام صوتی، می‌توانید روی آیکون “1” از سمت راست صفحه پیام‌ها، ویژگی View Once را فعال کرده و سپس پیام صوتی خود را ارسال کنید.

آیا شما این قابلیت را روی واتساپ دریافت کرده‌اید؟ اگر بله، فکر می‌کنید که ویس مسیج‌های خود تخریب شونده چقدر می‌توانند مفید باشند؟ 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*