سه رکورد تریلر بازی GTA VI - جی تی ای 6 در یوتیوب

بازی GTA VI تنها با انتشار یک تریلر، 3 رکورد جهانی را جابجا کرد!

همان‌طور که انتظار می‌رفت، تریلر بازی GTA VI موفق به رکوردشکنی شد. تریلر جی تی ای 6 طی 24 ساعت اول سه رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرد.

پس از این‌که راک‌استار با انتشار GTA V در سال 2013 این سری پرطرفدار را وارد سطحی جدید کرد، نه تنها طرفداران بلکه کل علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های ویدیویی بی‌صبرانه انتظار معرفی نسخه جدید آن را می‌کشیدند. راک‌استار هم که سال گذشته با لو رفتن ویدیوها و اطلاعات قابل توجهی از بازی GTA VI مواجه شده بود، بالاخره اواسط آذرماه اولین تریلر این نسخه جدید را منتشر کرد. همان‌طور که از همان ابتدا حدس زده می‌شد، این تریلر با یک تریلر عادی فرق داشته و موفق به شکست چندین رکورد جهانی شده است.

رکوردشکنی تریلر بازی GTA VI

سه رکورد تریلر بازی GTA VI - جی تی ای 6 در یوتیوب

اولین تریلر GTA 6 طی 24 ساعت اول انتشار خود سه رکورد در یوتیوب را جابه‌جا کرد. این تریلر با دریافت 90 میلیون و 421 هزار و 491 بازدید، پربازدیدترین تریلر معرفی یک بازی طی یک روز اول در این پلتفرم شد. 8.9 میلیون لایک دریافتی آن هم باعث شد رکورد بیشترین لایک بین تریلرهای بازی ظرف 24 ساعت اول را در اختیار بگیرد. مهم‌تر از همه این‌ها، این تریلر پربازدیدترین ویدیوی تاریخ یوتیوب طی 24 ساعت اول بدون احتساب ویدیوهای مربوط به موسیقی شد.

سه رکورد تریلر بازی GTA VI - جی تی ای 6 در یوتیوب

تریلر رونمایی از جی تی ای 6 که 4 روز از انتشار آن می‌گذرد، در زمان نگارش این مطلب 133 میلیون بار دیده شده و 10 میلیون لایک دریافت کرده است. همچنین تریلر این نسخه جدید در حالی طی فقط یک روز به 100 میلیون بازدید دست پیدا کرد که تریلر معرفی GTA V تازه پس از گذشت 12 سال از انتشارش به این میزان بازدید رسیده است.

با توجه به ویدیو منتشر شده از Grand Theft Auto VI که سر و صدای فوق‌العاده زیادی در چند روز اخیر به پا کرده، انتظار می‌رود ساخته جدید راک‌استار بتواند استانداردهای جدیدی را برای صنعت بازی‌ تعریف کند. بنا به گفته این شرکت، این بازی در سال 2025 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. تا به اینجا سخنی از پی‌سی به میان نیامده، هرچند پیش‌بینی می‌شود راک‌استار پس از گذشت مدتی از عرضه نسخه‌های کنسولی اقدام به عرضه نسخه پی‌سی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*