فیات تیتانو

با فیات تیتانو آشنا شوید؛ یک پیکاپ چینی، ایتالیایی و فرانسوی!

فیات تیتانو به‌عنوان یک پیکاپ چینی، ایتالیایی و فرانسوی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ میان‌سایز Fiat Titano آشنا خواهیم شد.

شرکت ایتالیایی فیات از پیکاپ میان‌سایز فیات تیتانو در کشور الجزایر پرده برداشت. این خودرو که در واقع نسخه ری‌بج شده چانگان کایس F70 محسوب می‌شود، مدتی قبل در بازارهای آفریقای جنوبی و مکزیک با نام پژو لندترک به فروش رسید. البته این پیکاپ میان‌ساز بسته به نوع بازار با پیشرانه متفاوتی به فروش می‌رسد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات Fiat Titano آشنا خواهیم شد.

بخش طراحی فیات تیتانو 

فیات تیتانو

طراحی ظاهری فیات تیتانو مشابه لندترک بوده و طراحان فقط با لوگوها، جلوپنجره جدید، رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی و درج نام تیتانو روی در پشتی توانستند آن را با لندترک متمایز کنند. اتاق تیتانو و لندترک کاملا به کایسن F70 شباهت دارد و به همین دلیل همانند آنها در مدل‌های تک کابین و دو کابین روانه بازار خواهد شد. همچنین طول این خودرو به 5331 میلی‌متر می‌رسد.

فیات تیتانو از لحاظ طراحی داخلی نیز به پژو لندترک شباهت زیادی دارد که البته طراحان به‌جای لوگوی پژو از لوگوی فیات روی غربیلک فرمان استفاده کردند. همچنین تیپ پرچمدار این پیکاپ به نام ولکانو نیز با نمایشگر لمسی 10 اینچی اطلاعات سرگرمی به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی فیات Titano 

فیات تیتانو

فیات اعلام کرد پیکاپ تیتانو با تمرکز روی مصرف سوخت روانه بازار الجزایر خواهد شد. در همین راستا برای آن موتور 1.9 لیتری دیزلی را در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز فقط توسط گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ‌های عقب یا تمام چرخ‌ها با قفل دیفرانسیل الکترونیکی منتقل می‌شود. این خودرو از ظرفیت بار حداکثر 1210 کیلوگرمی نیز بهره می‌برد.

فیات تیتانو

فیات قصد دارد پیکاپ جدید تیتانو را با موتور قدرتمندی در برزیل به فروش برساند که البته جزئیات فنی آن اعلام نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد مشتریان برزیلی می‌توانند آن را با موتور 2.2 لیتری توربودیزل سفارش دهند که می‌تواند قدرتی برابر با 200 اسب بخار و گشتاور 440 نیوتن‌متر را تولید کند. این خودرو در سایر بازارها نیز همانند پژو لندترک با پیشرانه 2.4 لیتری بنزینی توربو به فروش خواهد رسید که قدرتی برابر با 210 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را تولید می‌کند.

Fiat Titano

مشتریان فیات تیتانو با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در کشور الجزایر می‌توانند این خودرو را بسته به تیپ آن با قیمت 25 هزار و 950 دلار تا 31 هزار و 900 دلار خریداری کنند. چنین قیمت‌گذاری نشان می‌دهد این پیکاپ میان‌سایز از پیکاپ‌های کوچک‌تر تورو و استرادا گران‌تر خواهد بود. همچنین این خودرو به‌زودی در سایر بازارهای آفریقا و آمریکای جنوبی نیز به فروش خواهد رسید.