۵ قابلیت مخفی آپدیت iOS 17.2

۵ قابلیت مخفی آپدیت iOS 17.2 که شاید ندانید

آپدیت iOS 17.2 اپل دارای چندین ویژگی و قابلیت مخفی است که اپل به شما نگفته، ولی ما در اینجا آن‌ها را در آی او اس ۱۷.۲ بتا بررسی خواهیم کرد.

پس از یک ماه آزمون و خطا با نسخه‌های آزمایشی، اپل سرانجام خودش را آماده انتشار نسخه نهایی آپدیت iOS 17.2 برای گوشی‌های آیفون می‌کند. اما از آنجا که هم اکنون نسخه RC این بروزرسانی برای کاربران عضو این برنامه منتشر شده، در نتیجه نیازی نیست تا آن زمان منتظر بمانید تا امکانات جدید این بروزرسانی را ببینید.

چندین قابلیت جدید قرار است با این بروزرسانی در هفته آینده به دست مشتریان برسد. اپلیکیشن مورد انتظار Journal اپل، یکی از بهترین قابلیت‌هایی است که با این نسخه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. مموجی‌ها بروزرسانی می‌شوند، آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس از ویدیوهایی با فرمت Spatial Video پشتیبانی خواهند کرد، عملکرد جدیدی به اکشن باتن روی فریم جانبی آیفون‌‌های جدید اضافه خواهد شد و Contact Key Verification هم در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد.

از این امکانات مخفی آپدیت iOS 17.2 غافل نشوید

اما این تمام امکانات جدید آی او اس ۱۷.۲ نیست. برخی از قابلیت‌ها و تغییرات در آن مخفی هستند که شاید از دست‌تان در برود. به‌همین خاطر هم ما در اینجا می‌خواهیم این امکانات جدید را به شما معرفی کنیم که قطعا می‌تواند برایتان کاربردی باشد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

بهبود عملکرد AirDrop

اپل گزینه‌های اشتراک‌گذاری مخاطبین از طریق ایردراپ را گسترش خواهد داد و حالا امکان اشتراک‌گذاری بلیت سینما، رمزهای عبور خسته‌کننده و غیره بین دو گوشی آیفون نیز امکان‌پذیر شده است. این قابلیت می‌تواند استفاده از گوشی‌های آیفون را تا حد مطلوبی بهتر کند.

۵ قابلیت مخفی آپدیت iOS 17.2

حریم خصوصی بیشتر

دستیار مجازی Siri حالا به‌صورت کاملا امن با استفاده از فرامین صوتی شما به داده‌های سلامت‌تان دسترسی پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید یک تمرین جدید را به آن اضافه کنید، تعداد قدم‌هایتان را بشمارید یا ببینید که شب گذشته چگونه خوابیده‌اید، اکنون سیری بدون نیاز به اینترنت به این اطلاعات دسترسی پیدا می‌کند و آن‌ها را برایتان بازگو خواهد کرد. این قابلیت نه تنها باعث افزایش امنیت کاربر می‌شود، بلکه فرآیند دسترسی سیری به اطلاعات سلامت را در مقایسه با قبل، سریع‌تر می‌کند. سیستم عامل watchOS 10.2 نیز قابلیت مشابهی را به اپل واچ اضافه خواهد کرد.

بهبود کار روی فایل‌های PDF

قابلیت Enhanced AutoFill می‌تواند فیلدهای داخل فایل‌های PDF و سایر فرم‌ها را تشخیص دهد و به شما اجازه دهد آن‌ها را با اطلاعاتی مثل نام و آدرس مخاطبینتان را در آن‌ها پر کنید.

تغییرات آب و هوا

قابلیت Precipitation Amounts (میزان بارندگی) به شما کمک می‌کند تا از شرایط بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده مطلع شوید و با امنیت کامل سفر کنید.

آی‌مسیج

اپل در طول توسعه نسخه آزمایشی iOS 17، مشغول جمع‌آوری فلش‌های آزمایشی بود که به شما اجازه می‌داد با لمس فلشی که در گوشه سمت راست بالای صفحه پیام‌رسان قرار دارد، به اولین پیام خوانده نشده بروید. اما نمی‌دانیم چرا اپل این قابلیت را از نسخه نهایی آی او اس ۱۷ حذف کرد. بازگشت این فلش به پیام‌رسان iMessage، یکی از اتفاقات خوب آپدیت iOS 17.2 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*