آنتی ویروس بومی فارز

آنتی ویروس بومی فارز توسط پلیس فتا رونمایی شد

پلیس فتا از آنتی ویروس بومی فارز رونمایی کرد. گفته می‌شود پلیس پیشنهاد داده استفاده و نصب این آنتی ویروس روی تمام گوشی‌ها اجباری شود.

در همایش رؤسای پلیس فتا استان‌ها و حوزه‌های مرکزی و چهارمین پویش کودکان سایبری، با حضور قاسم رضایی و سردار وحید مجید، آنتی ویروس بومی فارز توسط پلیس فتا رونمایی شد.

جزئیات آنتی ویروس بومی فارز

انتی ویروس بومی فارز

در همایش رؤسای پلیس فتا استان‌ها و حوزه‌های مرکزی و چهارمین پویش کودکان سایبری، در حضور جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، سردار قاسم رضایی و رئیس پلیس فتا فراجا، سردار وحید مجید، چندین محصول مثل 13 کتاب صوتی برای کودکان رونمایی شد که آنتی ویروس بومی فارز (سامانه پویشگر امنیتی) از مهم‌ترین آنهاست.

سردار قاسم رضایی گفت این سامانه‌هایی که امروز به کمک افراد پلیس فتا با علم بالا و قدرت تحلیل درست، معرفی و رونمایی شدند، به بهتر شدن سطح امنیت و آرامش مردم کمک می‌کنند. سامانه پویشگر امنیتی فارز، یک آنتی ویروس تولید داخل بوده که قادر به بررسی سالم بودن یا نبودن هر برنامه‌ای در موبایل‌هاست و توانایی شناسایی حدود 60 درصد از ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب را در فضای مجازی دارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد این برنامه برای خدمت‌رسانی به مردم است و باید از سازندگان و فراهم کنندگان زیرساخت‌ها تقدیر و تشکر به جا آورد. این اتفاق نشان می‌دهد همان‌طور که پلیس در فضای حقیقی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، در فضای مجازی هم تکیه‌گاهی برای مردم است و به دنبال آرامش برای آنهاست. گفتنی است از سمت پلیس، پیشنهاداتی به شورای عالی فضای مجازی درباره الزامی کردن استفاده از سامانه فارز (سامانه پویشگر امنیتی) در تمام تلفن های همراه فعال، برای کمتر شدن نصب برنامه‌های ناسالم و بدافزار، داده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*