بازی کلش رویال

بهترین آفرهای بازی کلش رویال کدام ها هستند؟

به نظر می‌رسد بازی پرطرفدار کلش رویال روز به روز محبوب‌تر می‌شود؛ کارت‌های جدید، ارتقا سطح گیم‌پلی، چالش‌های جدید کلن وارز و فیچرهای جدید دیگری که به جذابیت این بازی می‌افزایند.

سوپرسل آفرهای ویژه‌ای به این بازی اضافه کرده است که مورد توجه میلیون‌ها گیمر کلش رویال در سراسر دنیا قرار گرفته‌اند. آفرهای ویژه بازی کلش رویال با اصطلاح آرنا پک (Arena Packs) نیز شناخته می‌شوند؛ پکیج‌هایی که پیشنهادهای ویژه و قابل توجهی به شما ارائه می‌دهند و خرید آن‌ها خالی از لطف نیست.

در ادامه شما را با بهترین آفرهای بازی کلش رویال آشنا کرده و درباره این پکیج‌های جذاب بیشتر توضیح خواهیم داد. درصورتی که قصد دارید با خرید جم کلش رویال به امکانات بیشتری در بازی دسترسی داشته باشید، می‌توانید به وبسایت فروشگاه جم مراجعه کرده و هر تعداد جم کلش رویال که می‌خواهید با امکان شارژ آنی خریداری کنید.

آفر بازی کلش رویال یا آرنا پک‌ چیست و چه کاربردی دارد؟

آرنا پک‌ها (Arena Packs) یا همان آفرهای ویژه بازی کلش رویال یکی از هیجان‌انگیزترین فیچرهای بازی هستند که توسط کمپانی سوپرسل به این عنوان اضافه شده‌اند. آرنا پک‌ها هر بار پس از رسیدن بازیکن به یک آرنای جدید به شاپ اضافه می‌شوند. هرچه مرحله آرنای شما بالاتر باشد، آفرهای جذاب‌تری به شما پیشنهاد می‌شود. پس از رسیدن به یک آرنای جدید، آفرها به مدت دو روز در شاپ قرار می‌گیرند. اگر این پکیج‌ها را خریداری نکنید، هفته‌ای یک بار برای شما نمایش داده می‌شوند.

آرنا پک‌ها در حقیقت آفرهای ویژه‌ای هستند که با پول حقیقی خریداری می‌شوند. در مجموع ۱۲ آرنا پک در بازی وجود دارد؛ یک آفر به ازای هر آرنا. البته آرنای یک دارای پکیج نیست و آفر ویژه‌ای در آن ارائه نمی‌شود. همانطور که اشاره شد، پس از رسیدن به یک آرنای جدید، آفر مخصوص همان آرنا برای شما در شاپ قرار داده می‌شود. برای مثال، پس از رسیدن به آرنای چهار، می‌توانید آفر ویژه آرنای چهار را در شاپ مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

به خاطر داشته باشید که این آفرهای ویژه را تنها یک بار می‌توانید خریداری کنید و پس از خرید دیگر آن‌ها را در شاپ نخواهید دید. پس از خرید آفر، پلیرها بلافاصله صندوقچه، طلا و جم دریافت می‌کنند. هرکدام از پکیج‌های آفر دارای تعداد مشخصی طلا، جم و یک نوع صندوقچه خاص است. با خرید آفر صندوق بلافاصله باز می‌شود و نیازی نیست برای باز شدن آن منتظر بمانید.

۲۵ درصد احتمال دارد یک آرنا پک مرتبط با آرنای قبلی خود را نیز ببینید. اگر آفرهای موجود در پکیج فعلی خود را دوست ندارید، می‌توانید پکیج مربوط به آرنای قبلی را خریداری کنید.

بازی کلش رویال

آفرهای بازی کلش رویال کدامند و بهترین آن‌ها چیست؟

برخی از آپگریدها و نیروهای جدید در کلش رویال با قیمت بسیار گرانی قابل خریداری هستند. به همین دلیل، آفرهای ویژه‌ای که در بازی ارائه می‌شوند، گزینه‌های بسیار خوبی برای پیشرفت بیشتر در بازی هستند. شما با پرداخت مبلغی می‌توانید یک پکیج ویژه خریداری کنید که آیتم‌های کاربردی زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در حقیقت شما چند برابر ارزش پولی که پرداخت کرده‌اید آیتم به دست می‌آورید. به‌علاوه، مقدار طلایی که در این آفرها دریافت می‌کنید، کمک بزرگی برای آپگرید به‌شمار می‌روند.

برخی از آرنا پک‌ها یا آفرهای ویژه هر آرنا را می‌توانید در لیست زیر مشاهده کنید:

آفر ویژه آرنای ۳: یک صندوق جاینت (Giant Chest)، ۸۰ جم، ۱۰۰۰ طلا

آفر ویژه آرنای ۴: یک صندوق جادویی (Magical Chest)، ۸۰ جم، ۱۰۰۰ طلا

آفر ویژه آرنای ۵: یک سوپر مجیکال چست (Super Magical Chest)، ۵۰۰ جم، ۱۰۰۰ طلا

آفر ویژه آرنای ۶: یک مجیکال چست (Magical Chest)، ۵۰۰ جم، ۱۰ هزار طلا

آفر ویژه آرنای ۷: یک سوپر مجیکال چست (Super Magical Chest)، ۱۲۰۰ جم، ۱۰ هزار طلا

آفر ویژه آرنای۸: یک مجیکال چست(Magical Chest) ، ۱۲۰۰ جم، ۱۰۰ هزار طلا

آفر ویژه آرنای ۹: یک سوپر مجیکال چست (Super Magical Chest)، ۱۲۰۰ جم، ۱۰ هزار جم

آفر ویژه آرنای ۱۰: لجندری چست (Legendary Chest): ۱۲۰۰ جم، ۱۰۰ هزار طلا

همانطور که اشاره شد، هرچه لول آرنای شما بالاتر باشد، ارزش آرنا پک یا آفر ویژه‌ای که دریافت می‌کنید بالاتر خواهد بود. زیرا با افزایش سطح آرنا، تعداد جم و طلای بیشتر و همچنین صندوق‌های باارزش‌تری به شما پیشنهاد می‌شود.

بازی کلش رویال

کلام پایانی

بازی کلش رویال یکی از محبوب‌ترین‌ عناوین استراتژیک به شمار می‌رود که با ژانر بازی‌های کارتی تلفیق شده و یک بازی مهیج و سرگرم‌کننده را برای گیمرها به وجود آورده است. کمپانی سوپرسل برای جذاب‌تر شدن هرچه بیشتر کلش رویال، آفرهای ویژه‌ای را در داخل بازی اضافه کرده است. این آفرها که تحت عنوان آرنا پک نیز شناخته می‌شوند مزیت‌های زیادی برای پلیرها دارند؛ از تعداد بالای جم و طلا گرفته تا کارت‌ها و صندوقچه‌هایی با آیتم‌های گوناگون. در این راهنما تلاش کردیم شما را با این آفرهای ویژه و جوایز آن‌ها آشنا کرده و مزیت‌های آن‌ها را نیز توضیح دهیم. اگر جزو طرفداران بازی کلش رویال هستید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه ونوم، جم کلش رویال را خریداری کرده به صورت آنی تحویل بگیرید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*