شرایط فروش بدون محدودیت دایون Y7

شرایط فروش بدون محدودیت دایون Y7 در آذر 1402

شرایط فروش بدون محدودیت دایون Y7 در آذر 1402 اعلام شد. شرکت خودروسازی ایلیا شاسی بلند دایون وای 7 را در سامانه یکپارچه به مشتریان عرضه کند.

شرکت خودروسازی ایلیا قصد دارد شاسی بلند دایون Y7 را بدون محدودیت از طریق سامانه یکپارچه به مشتریان عرضه کند. این طرح فروش از روز دوشنبه 20 آذر 1402 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش شاسی بلند دایون وای 7 آشنا می‌شویم.

شرایط فروش بدون محدودیت دایون Y7

در این طرح دایون Y7 با قیمت مصوب 1 میلیارد و 606 میلیون تومان به‌شکل نقدی با موعد تحویل دی 1402 به مشتریان عرضه می‌شود. این خودرو در این طرح با جریمه تاخیر 20 درصد سالانه و رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری به فروش می‌رسد.

علاوه بر فروش نقدی، مشتریان می‌توانند این خودرو را در دو مرحله با پرداخت (803 میلیون تومان در زمان ثبت نام و در زمان ارسال دعوتنامه) خریداری کنند و موعد تحویل آن بهمن و اسفند 1402 خواهد بود.

پیش از این، دایون Y5 با یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ تحت لیسانس میتسوبیشی در بازار به فروش می‌رسید که می‌توانست قدرتی برابر با 202 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را تولید کند؛ اما شرکت ایلیا برای آن پیشرانه قدرتمندتر 2.4 لیتری 4 سیلندر توربو را در نظر گرفت که قدرتی برابر با 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متری را به‌همراه دارد. گشتاور بیشتر این پیشرانه باعث شده تا قابلیت‌های آفرودی آن نیز افزایش پیدا کند.

شرایط فروش بدون محدودیت دایون Y7

دایون Y7 در کنار موتور قدرتمندتر اکنون از آپشن‌های بیشتری نظیر دی‌لایت، سنسور باران با برف‌پاک‌کن خودکار، سیستم پایش باد تایرها، چراغ‌های اتوماتیک و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی بهره می‌برد. همچنین برای نسخه پلاس این خودرو می‌توان امکانات بیشتری چون سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم تشخیص نقطه کور و دوربین 360 درجه را نیز سفارش داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*