گوشی 5G ارزان ریلمی V50S

ریلمی از گوشی 5G ارزان قیمت V50S با مشخصات مناسب رونمایی کرد

گوشی 5G ارزان قیمت ریلمی V50S معرفی شد. مشخصات فنی، امکانات و گالری تصاویر این گوشی فایوجی زیر ۲۵۰ دلاری را در ادامه ببینید.

ریلمی، شرکت گوشی‌ساز چینی از یک موبایل 5G ارزان قیمت از خانواده V50 رونمایی کرد. این گوشی که ریلمی V50S نام دارند، در عین حال که قیمت مناسبی دارد اما مشخصات فنی خوبی را هم ارائه می‌کند. در ادامه بیشتر با مشخصات فنی، امکانات و قابلیت‌های ریلمی وی ۵۰ اس آشنا خواهید شد.

مشخصات فنی و امکانات ریلمی V50S

طراحی بدنه این گوشی از نسخه ریلمی 11x الهام گرفته شده است که شامل فریم دور پنل مسطح و یک ماژول دوربین گرد روی قاب پشتی می‌شود. ضخامت بدنه این دستگاه فقط ۷.۸۹ میلی‌متر است و با وزن ۱۹۰ گرمی، جزو گوشی‌های سنگین‌وزن محسوب نمی‌شود. یک پنل ۶.۷۲ اینچی نیز در جلوی گوشی به‌کار رفته که از فناوری LCD استفاده می‌کند. این نمایشگر رزولوشون فول اچ‌دی پلاس (معادل ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل)، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و اوج روشنایی ۶۸۰ نیتی را ارائه می‌کند که به‌لطف این مشخصات تصاویری روشن با رنگ‌هایی زنده را به‌نمایش خواهد گذاشت.

گوشی 5G ارزان ریلمی V50S

بیشتر بخوانید:

ریلمی جی تی ۵ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

در زیر قاب گوشی ریلمی وی ۵۰ اس، چیپست دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس شرکت مدیاتک به‌کار رفته که بررسی‌ها نشان می‌دهد عملکرد نسبتا خوبی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها دارد. پوسته نرم افزاری Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ گوگل هم به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی نصب است و می‌تواند اندروید ۱۴ را هم در صورت انتشار توسط سازنده، دریافت کند.

همانطور که گفته شد، این یک گوشی اقتصادی است؛ بنابراین نباید انتظار حضور دوربین‌هایی درخشان را روی آن داشته باشید. سنسور اصلی به‌کار رفته روی قاب پشتی ۱۳ مگاپیکسلی است که یک سنسور ثانویه با مشخصاتی اعلام نشده آن را همراهی می‌کند. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی در جلوی قاب و درون حفره کوچکی روی نمایشگر نهفته است.

گوشی 5G ارزان ریلمی V50S

از دیگر امکانات گوشی ریلمی V50S‌ باید به یک حسگر اثر انگشت جانبی، جک ۳.۵ میلی‌متری به‌همراه اسلات کارت حافظه microSD و در نتایت یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ‌ ۱۸ وات اشاره کرد.

قیمت گوشی ریلمی وی ۵۰ اس

ریلمی گوشی 5G اقتصادی جدیدش را در دو نسخه مختلف عرضه می‌کند. اولین نسخه به ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه مجهز است و حدود ۲۱۰ دلار قیمت دارد. دومی با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه، حدود ۲۵۰ دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*