پلاک نشدن خودروهای وارداتی لوکس فوتبالیست های تیم ملی ایران

خودروهای لوکس فوتبالیست ها احتمالاً پلاک نشوند

پس از جام جهانی قطر برخی از بازیکنان تیم ملی ایران ماشین لوکس وارد کشور کردند. با این حال، کماکان خودروهای لوکس فوتبالیست ها پلاک نخواهد شد.

حدود دو سال قبل به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی قطر 2022 وعده صدور مجوز واردات خودرو داده شده بود و تابستان امسال بالاخره خودروهای وارداتی بعضی از این بازیکنان به داخل کشور رسید. این وارداتی‌ها که شامل رنجرور ولار، مازراتی گریکاله و پورشه ماکان می‌شدند، سر و صدای زیادی به پا کردند؛ خصوصاً در آن زمان که بازار خودرو در وضعیتی نابسمان‌تر از همیشه قرار گرفته بود. حالا پس از گذشت این مدت کماکان خودروهای لوکس فوتبالیست ها پلاک نشده است و بر اساس جدیدترین اخبار خودرو به نظر می‌رسد حتی قرار نیست پلاک شوند.

برنامه‌ای برای پلاک کردن خودروهای لوکس فوتبالیست ها وجود ندارد

پلاک نشدن خودروهای وارداتی لوکس فوتبالیست های تیم ملی ایران

سردار کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور اخیراً درباره مسئله پلاک کردن ماشین‌های لوکس وارداتی ملی‌پوشان شفاف‌سازی کرد و اعلام کرد که تا زمان دریافت مصوبه صریح از سوی دولت اجازه پلاک شدن این ماشین‌ها را نمی‌دهند. او همچنین اظهار داشت که این خودروهای لوکس وسیله‌ای برای فخرفروشی‌اند و گذشته از این، برخی از آن‌ها با مشکلات گمرکی مواجه‌اند. در هر صورت، همان‌طور که سردار هادیان‌فر خاطرنشان کرده، تا به اینجا هیچ‌‌کدام از خودروهای لوکس فوتبالیست ها پلاک نشده است.

موضوع ارائه حواله واردات خودرو به بازیکنان تیم ملی همواره در شبکه‌های اجتماعی مورد بحث قرار گرفته است. در واقع، این موضوع از دید عده بسیاری چیزی جز فخرفروشی و زرق و برق بیهوده در وضعیت کنونی اقتصاد کشور نیست. البته همان‌طور که می‌دانید، در همه‌جای دنیا ارقام نجومی در فوتبال رد و بدل می‌شود و پاداش‌های هنگفت به بازیکنان هم موضوع تازه‌ای نیست؛ اما در حالی حواله واردات خودرو لوکس به بازیکنان تیم ملی کشورمان اهدا شد که تنها دستاوردشان ورود به جمع 32 تیم حاضر در رقابت‌های جام جهانی بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*