همراه اول

همراه اول به دلیل توجه ویژه به دانشگاه موفق به کسب نشان علم‌وصنعت شد

نشان علم‌وصنعت به دلیل توجه همراه اول به کوشش‌های دانشگاهی و بومی‌سازی فناوری‌های مورد نیاز صنعت تلکام به این اپراتور اعطا شد.

عصر روز دوشنبه 20 آذر 1402 آیین تجلیل از نام‌آوران، پژوهشگران و فناوران نمونه دانشگاهی در قالب جشنواره پژوهش و فناوری در سالن همایش‌های بین المللی امام رضا(ع) دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد. در این رویداد، وزرای «علوم تحقیقات و فناوری» و «صنعت معدن و تجارت» و همچنین رئیس سازمان صداوسیما نیز حضور داشتند.

نشان علم‌وصنعت به همراه اول رسید

در این رویداد اپراتور همراه اول عنوان «برگزیده شایسته حوزه تعاملات صنعتی» را از آن خود کرد و نشان علم و صنعت نیز به مدیرعامل این اپراتور اعطا شد. همراه اول با اطمینان به کوشش‌های مجدانه دانشگاه در پاسخگویی به مسائل و بومی‌سازی فناوری‌های مورد نیاز صنعت تلکام توانست این نشان را از آن خود کند.

همراه اول

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این رویداد عنوان کرد با استفاده از ظرفیت برنامه توسعه هفتم به دنبال جهش علمی در کشور هستیم و در همین راستا احکامی را در این برنامه پیشنهاد دادیم که مجلس شورای اسلامی نیز آنها را به تصویب رسانده است. عملیاتی و اجرایی شدن این احکام باعث می‌شود تا پژوهشگران بتوانند بهتر از قبل فعالیت‌های پژوهشی را انجام دهند.

محمد انبیا، رئیس دانشگاه علم و صنعت نیز در این رویداد عنوان کرد توسعه تعاملات صنعتی در دانشگاه نسبت به سال قبل 100 درصد رشد پیدا کرده و مبلغ قراردادهای منعقد شده نیز تاکنون به 200 میلیارد تومان رسیده که یک رکورد نسبت به سال‌های قبل محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است همراه اول در حوزه پژوهش‌ها و تحقیقات دانشگاهی به‌ویژه با تمرکز بر حوزه فناوری‌های نوین توانسته سرمایه‌گذاری‌های متعددی را انجام دهد و این پیام را به جامعه علمی ارسال کند که پژوهش در کشور خریدار دارد.

همچنین اعطای حمایت‌های پژوهشی (گرنت) به پایان‌نامه‌های مرتبط با حوزه‌های مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، یکی از رویکردهای همراه اول در این حوزه محسوب می‌شود که این اپراتور برای تشویق دانشجویان و استفاده از توانمندی اساتید آن را به اجرا رسانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*