تخته سیاه هوشمند شیائومی

تخته سیاه 39 اینچی هوشمند شیائومی با امکانات و قیمت باورنکردنی رونمایی شد

تخته سیاه هوشمند جدید شیائومی از برند Mijia از یک صفحه نمایش ال سی دی بهره برده و شارژدهی 280 روزه دارد. قیمت این گجت جذاب تنها 33 دلار است.

کمپانی شیائومی قصد دارد ظرف چند روز آینده تخته سیاه هوشمند ال سی دی 39 اینچی و بسیار جذابش را روانه بازار کرده و فروش آن را آغاز کند. در دور اول فروش، کمپانی شیائومی آن را با قیمت تنها 33 دلار به دست مشتریان می‌رساند که بسیار پایین‌تر از قیمت اصلی 42 دلاری آن است. این تخته در رنگ نقره‌ای تیره به فروش خواهد رسید. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت‌های این گجت جذاب Mijia آشنا خواهیم شد.

مشخصات تخته سیاه هوشند 39 اینچی شیائومی

تخته سیاه جدید Xiaomi از یک ورق ال سی دی تشکیل شده و فاقد نور پس‌زمینه است. در عوض، مکانیزم نمایش نوشته‌های روی این تخته بر اساس بازتاب نور طبیعی استوار است. به این ترتیب صفحه نمایش حساس به فشار این گجت ضمن این که تجربه‌ای روان از نوت برداری و نوشتن روی تخته را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، مشکل مربوط به لکه‌های جوهر و آلودگی‌ها و مسمومیت‌های ناشی از آن را هم رفع می‌کند. علاوه بر این، پاک کردن صفحه نمایش نیز با فشردن تنها یک کلید امکان‌پذیر است و کاربری ساده‌تری را برای آن به ارمغان آورده است.

این تخته سیاه هوشمند میجیا شیائومی اندازه‌ای 39 اینچی داشته و نسبت 98 درصدی صفحه نمایش به قاب جلو را ارائه می‌کند. به این ترتیب ضخامت حاشیه‌های این تخته برابر با تنها 6 میلیمتر است که عددی بسیار خوب به شمار می‌رود. طراحی این تخته سیاه به‌گونه‌ای انجام شده که هم زاویه دید مناسب و هم تجربه نوشتاری جذابی را ارائه دهد. در این میان، یکی از قابلیت‌های جذاب این تخته سیاه پشتیبانی آن از قابلیت اسپلیت اسکرین است که به کاربر اجازه می‌دهد که بدون نیاز به هیچ سوکت یا درگاهی با اتصال دو یا سه نمونه از این گجت، یک تخته سیاه بسیار بزرگ‌تر در اختیار داشته باشد!

در گجت نیوز بخوانید:

تخته سیاه دیجیتالی شیائومی MIJIA LCD با حافظه داخلی و پورت USB-C معرفی شد

تخته سیاه جدید شیائومی همچنین با توجه فراوان به سلامت بینایی کاربران طراحی شده؛ به‌طوری که فاقد هرگونه تابش نور آبی خواهد بود.

این تخته سیاه شگفت‌انگیز برای کارکرد مناسب از دو باتری خشک استفاده می‌کند که بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در استفاده معمولی ( صد بار پاک کردن صفحه نمایش در هر روز) قادر است 280 روز کاربر راه همراهی کند. این مصرف فوق‌العاده بهینه به لطف استفاده از صفحه نمایش‌های کم‌مصرف LCD امکان‌پذیر شده است.

گجت جدید میجیا

تخته سیاه جدید شیائومی دستگاهی فوق‌العاده کاربردی بوده و مصارف زیادی دارد. از جمله کاربردهای آن می‌توان به تعاملات و آموزش‌های والدین به فرزندان، جلسات اداری و مصارف آموزشی اشاره کرد. همچنین طراحی هوشمندانه این دستگاه و تعبیه آیتم‌هایی مثل نگه‌دارنده سیلیکونی خودکار یا سوییچ فیزیکی قفل کردن صفحه نمایش که مانع از روشن شدن اتفاقی آن می‌شود، از جمله مواردی هستند که سطح کاربری آن را بالاتر می‌برند. این دستگاه البته به‌طور پیش‌فرض فاقد هیچ‌گونه پایه‌ای‌ست. با این وجود می‌توان با استفاده از اکسسوری‌ها و ابزارآلات مناسب، آن را به‌سادگی به دیوار متصل کرد.

شیائومی همچنین مدتی پیش هم از پرینتر لیبل زن جدید با برند Mijia رونمایی کرد که از تکنولوژی حرارتی برای ثبت لیبل‌ها بدون نیاز به جوهر استفاده می‌کند. این دستگاه از قابلیت‌های متنوعی مثل اندازه‌های مختلف لیبل، طرح‌های خلاقانه و البته ادغام با اپلیکیشن Mi Home بهره می‌برد و با قیمت 16 دلاری خود خریدی فوق‌العاده به شمار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*