متری شیش و نیم

متری شیش و نیم بالاتر از اوپنهایمر در بهترین آثار اکران شده در سینماهای بریتانیا

روزنامه بریتانیایی گاردین طی گزارشی 50 فیلم برتر در سینماهای بریتانیا را معرفی کرد که فیلم ایرانی متری شیش و نیم در این رتبه‌بندی بالاتر از آثاری مثل اوپنهایمر قرار گرفته است.

روزنامه بریتانیایی گاردین، طی گزارشی 50 فیلم برتر و محبوب در بریتانیا را معرفی کرد که فیلم ایرانی متری شیش و نیم در این رتبه‌بندی بالاتر از آثاری مثل اوپنهایمر قرار گرفته است. گاردین تا الان رتبه‌های ۵۰ تا ۱۱ لیست را معرفی کرده و 10 فیلم محبوب اول را هم بعدا اعلام خواهد کرد. فیلم متری شیش و نیم، رتبه ۲۴ این لیست را دارد که بالاتر از فیلم‌هایی مثل اوپنهایمر (رتبه ۳۲)، ونکا رتبه ۳۴ و ناپلئون رتبه ۳۶ قرار گرفته است.

درباره فیلم متری شیش و نیم

متری شیش و نیم

متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی و بازی بازیگرانی مثل نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و پیمان معادی، در اروپا با نام «قانون تهران» شناخته می‌شود و پس از موفقیت‌هایش در اکران‌ کشور فرانسه، حال در بریتانیا جای خود را در دل مخاطبان انگلیسی پیدا کرده و به لیست فیلم‌های ایرانی که در سینماهای سراسر دنیا محبوب هستند پیوسته است.

روزنامه بریتانیایی گاردین این فیلم را این‌گونه توصیف کرده : «صحنه اول طوفانی و در آخر خشونت‌بار این فیلم اکشن، در مورد پلیس مواد مخدر و خلافکار و مواد فروش در شهر زیرزمینی ایران، مثل تیزرهای مایکل مان است و همان حس را در شما ایجاد می‌کند.»

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره قرار گرفتن این فیلم در لیست محبوب‌ترین‌ها در بریتانیا چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*