دانگ فنگ دریمر

دانگ فنگ دریمر، مینی ون لاکچری چینی با توان و امکانات حیرت‌انگیز رونمایی شد

دانگ فنگ دریمر – Dongfeng Dreamer به‌عنوان یک مینی ون لاکچری چینی با توان و امکانات شگفت‌انگیز معرفی شد. در ادامه به بررسی مشخصات این خودرو می‌پردازیم.

چین با رشد اقتصادی‌اش توانسته اقدام به تولید خودرهای مینی ون و ون‌های لوکس کند. از طرفی نیز افزایش قدرت مشتریان، یکی از عواملی بوده که باعث شده همچنان خطوط تولید ون‌های لوکس فعال باشد. ون‌هاس لوکس از جمله موارد استفاده قشر مرفه و ثروتنمند جامعه است که به‌خاطر مشخصات ظاهری و بصری‌اش، مورد انتخاب این قشر جامعه قرار گرفته‌اند.

عرضه ون‌های لوکس در ایران با خودروهایی همچون تویوتا آلفارد و چندین خودرو دیگر شروع شد و در حال حاضر، چین اقدام به تولید مینی ون‌های لوکس متنوعی کرده است. یکی از بهترین مینی ون‌های بازار چین، مینی ون لوکس دانگ فنگ وویا دریمر است که مشخصات شگفت‌انگیزی دارد.

در ادامه به بررسی مشخصات این مینی ون لوکس می‌پردازیم.

مشخصات فنی مینی ون دانگ فنگ دریمر

دانگ فانگ وویا دریمر

در مدل برقی این مینی ون، یک موتور 1.5 لیتری توربو و دو واحد برقی تعبیه شده است. پیشرانه این خودرو قدرت 560 اسب بخار و گشتاور 842 نیوتن‌متر را تولید می‌کند. شتاب صفر تا 100 این خودرو در مدت زمان 5.9 ثانیه ثبت شده است. وویا دریمر محصول کمپانی دانگ فنگ، به‌احتمال زیاد در برخی بازارهای اروپا نیز عرضه خواهد شد. قیمت وویا دریمر هم‌اکنون در بازار چین از حدود 46500 دلار شروع و تا 64 هزار دلار نیز می‌رسد.

چینی‌ها تاکنون صحبت یا اطالاعیه‌ای در خصوص عرضه این خودرو به بازار آمریکا نداشته است.

طراحی ظاهری مینی ون وویا دریمر

مینی ون دانگ فنگ دریمر

در ابتدا باید گفت که این خودرو، طراحی متقاوتی نسبت به رقبای خود، همچون دنزا D9 و ترامپچی M8 دارد. وویا دریمر مجهز به رینگ‌های 20 اینچی است و سیستم تعلیق بادی، راه‌گشای راننده در عبور از موانع خواهد بود. همچنین زمانی که درب برقی پشتی خودرو باز می‌شود، ارتفاع اکسل عقب کاهش می‌یابد.

داشبورد دیجیتالی این خودرو در داخل کابین مجهز به 3 عدد صفحه نمایش است که این صفحه‌های نمایش‌ در واقع برای پشت‌آمپرها، سیستم اطلاعات سرگرمی اصلی و بخش سرگرمی سرنشینان مد نظر قرار گرفته شده‌اند. طراحی داخلی این خودرو چندان لوکس نبوده و طراحی ساده‌ای دارد. تنها چند دکمه لمسی روی کنسول مرکزی، طراحی داخلی را از یکنواختی خارج کرده است. همچنین برای القای حس خوب در ماشین، از مواد نرم و خوش‌دست روی پانل درها و داشبورد استفاده شده است.

مهم‌ترین ویژگی مینی ون‌ها، صندلی‌های ردیف دوم و سوم است که بخش اصلی رقابت اینجا آغاز می‌شود. در مینی ون وویا دریمر هم به‌احتمال زیاد، صندلی‌های ردیف دوم از امکانات بیشتری همچون قابلیت تنظیم، گرم‌کن و سردکن صندلی و همچنین ماساژ برخوردار خواهد بود. در مقابل برای صندلی‌های ردیف سوم نیز فضای سر و پای زیادی در نظر گرفته شده است و هر مسافر این خودرو، یک درگاه شارژ USB نیز خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*