عکس ایسوس راگ فون ۸

ایسوس عکس های واقعی گوشی گیمینگ راگ فون ۸ را منتشر کرد

عکس های واقعی گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۸ – Asus ROG Phone 8 منتشر شده که طراحی این محصول زیبا و برخی از ویژگی‌هایش را فاش می‌کند.

فقط چند هفته دیگر تا برگزاری نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس فاصله داریم. روز گذشته برند تایوانی ایسوس اعلام کرد که دقیقا یک روز قبل از برگزاری این مراسم، در تاریخ ۹ ژانویه (۱۹ دی ماه) میزبان رویداد ROG است. این شرکت قرار است در رویداد آتی خود از چند لپ تاپ و همینطور نسل جدید گوشی‌های گیمینگ راگ فون، گوشی ROG Phone 8 رونمایی کند.

دوربین ایسوس راگ فون ۸ قدرتمند خواهد بود

اما به‌همراه ارائه این اطلاعات، ایسوس عکس هایی را منتشر کرده که برخی از عناصر طراحی گوشی گیمینگ راگ فون ۸ را به‌نمایش می‌گذارد. یکی از این تغییرات، بازنگری در ماژول دوربین پشتی گوشی است. بدنه مستطیلی با ضخامت نسبتا کم نسل قبلی همچنان در این نسل حفظ شده است. قاب پشتی از ظاهری برخوردار است که نور روشن به‌طرف تیره متمایل شده و گرادیان رنگی خاکستری و مشکی دارد.

عکس ایسوس راگ فون ۸

ماژول دوربین مربعی این گوشی دارای یک قسمت جداکننده پله‌ای در سمت راست خودش است که بیشتر جنبه زیبایی دارد تا چیز دیگری. این ماژول دوربین میزبان یک سنسور دوربین بزرگ، دو سنسور کوچک‌تر و یک فلاش LED است. در پایین بخش مرکزی قاب هم لوگو رنگی ROG دیده می‌شود.

حاشیه‌های فریم گوشی Asus ROG Phone 8 منحنی هستند و می‌توانیم یک پورت USB تایپ C را روی فریم سمت چپ این دستگاه ببینیم. همچنین احتمال اینکه گوشی گیمینگ جدید ایسوس از یک دوربین تله فوتو بهره‌مند باشد هم زیاد است. شواهد نشان می‌دهد که این دوربین می‌تواند زوم ۳ و ۱۰ برابری را ارائه کند. خود ایسوس هم تأیید کرده که غول جدیدش از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام قدرت خواهد گرفت.

به‌لطف افشاگران، به‌زودی اطلاعات کامل‌تری را از جدیدترین غول دنیای بازی‌های موبایلی، گوشی ROG Phone 8 ارائه خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*