تصویر و ویدیو SU7، اولین خودرو شیائومی در خیابان

اولین خودرو شیائومی در خیابان دیده شد؛ جذاب تر از آنچه در عکس ها دیدیم + ویدیو

دیگر چیزی تا عرضه اولین خودرو شیائومی نمانده است. در همین حال، ویدیویی از حضور خودرو برقی Xiaomi SU7 در خیابان به بیرون درز پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد پس از مدت‌ها گمانه‌زنی‌های گوناگون غول فناوری چینی شیائومی به عرضه اولین خودرو خود نزدیک شده است. مدتی پیش بود که مشخصات و تصاویر SU7، اولین خودرو شیائومی در دسترس قرار گرفت. هرچند تصاویر منتشر شده دید مناسبی از شکل و شمایل این خودرو ارائه می‌دادند، نیاز به انتشار تصاویری از آن خارج از استودیو حس می‌شد. بنا به جدیدترین اخبار خودرو بالاخره خودرو برقی شیائومی بدون پوشش استتاری و به‌صورت کاملاً واضح در خیابان‌ها رویت شده و حتی ویدیویی از آن به بیرون درز پیدا کرده است.

SU7، اولین خودرو شیائومی به خیابان آمد

در این ویدیو کوتاه شیائومی SU7 را می‌توان دید که احتمالاً برای اولین بار جهت تست به محیط بیرون آورده شده است. روی پلاک این خودرو در ناحیه عقب هم نوشته SU7 به چشم می‌خورد که ما را از این‌که این همان خودرو آینده شیائومی است مطمئن می‌کند. ضمناً در حالی که در تصاویر قبلی نسخه نقره‌ای رنگ این ساخته Xiaomi را دیده بودیم، به نظر می‌آید در این ویدیو با نسخه سبزرنگ آن مواجه‌ایم. متاسفانه این ویدیو کوتاه جزئیات بیشتری را درباره این خودرو افشا نمی‌کند.

تصویر و ویدیو SU7، اولین خودرو شیائومی در خیابان

همان‌طور که اطلاعات منتشر شده از طریق وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین نشان می‌دهند، اس یو 7 در سه نسخه استاندارد، پرو و مکس روانه بازار خواهد شد. همچنین قرار است در نسخه‌های تک موتوره و دو موتوره در دسترس قرار بگیرد و حداقل خروجی آن 295 اسب بخار خواهد بود که در بیشترین حالت به 386 اسب بخار می‌رسد. برخورداری از سیستم عامل هایپر او اس شیائومی یکی دیگر از ویژگی‌های خودرو الکتریکی این غول فناوری چینی است.

بر اساس شنیده‌های اخیر، اولین ماشین شیائومی در نیمه اول 2024 به مرحله تولید انبوه و نهایتاً عرضه می‌رسد. ضمن این‌که گفته می‌شود شیائومی در تلاش است قیمت این خودرو را در محدوده حدود 20 هزار دلار نگه دارد تا نسبت به توانایی آن در رقابت با بقیه مدعیان بازار مطمئن شود. با وجود این، تا به اینجا قیمت رسمی آن مشخص نشده است و باید کماکان منتظر رونمایی تمام و کمال و به دنبال آن ارائه جزئیات بیشتر بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*