روابط عمومی ایرانسل

نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال و سرآمد در هوش مصنوعی به ایرانسل اعطا شد

شرکت ایرانسل در نوزدهمین دوره سمپوزیم بین‌المللی روابط عمومی و جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران توانست نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال و سرآمد در هوش مصنوعی را دریافت کند.

نوزدهمین دوره سمپوزیم بین‌المللی روابط عمومی و مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران در روز سه شنبه 21 آذرماه 1402 در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. این رویداد با پیام ویدیویی خانم دکتر آنه‌گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) آغاز به کار کرد و فعالان ارتباطات و روابط عمومی ایرانی و بین‌الملی در آن حضور داشتند. در طی برگزاری این رویداد، بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل به‌عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر انتخاب شد و نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال و سرآمد در هوش مصنوعی نیز به روابط عمومی ایرانسل رسید.

این سمپوزیم با حمایت انجمن بین‌المللی روابط عمومی موسوم به IPRA برگزار شد و متخصصان رشته ارتباطات و روابط عمومی با سخنرانی‌ها و کارگاه‌های تخصصی، جدیدترین دیدگاه‌ها و یافته‌های خود در رابطه با موضوع روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی را برای حضار تشریح کردند. دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل در این مراسم با رای هیات داوران، لوح و نشان مدیر ارشد ارتباط گستر را دریافت کرد. این لوح با امضای آقای فیلیپ شفرد، دبیر کل انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) به‌دلیل انجام خدمات موثر، مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی، ارتباط موثر با رسانه‌ها و حمایت از برنامه‌های ارتباطی و نگاه تخصصی به حوزه ارتباطات و روابط عمومی به مدیرعامل ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران اعطا شد.

لوح و نشان ویژه برای روابط عمومی ایرانسل

همچنین با ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، روابط عمومی ایرانسل نیز لوح و نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال و سرآمد در کاربرد هوش مصنوعی را با امضای آقای فیلیپ شپرد، دبیر کل انجمن بین‌المللی روابط عمومی دریافت کرد. بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، به‌دلیل کاربرد سیستم‌ها و رسانه‌های دیجیتال در ارتباط با جامعه، توجه به روابط عمومی آنلاین، استفاده از شبکه‌های اجتماعی در امور ارتباطی و به‌کارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در روابط عمومی، Irancell را شایسته دریافت این لوح و نشان ویژه شناخت.

خانم دکتر آنه‌گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) در این مراسم، پیام ویدیویی خود را ارسال کرد و ابراز امیدواری کرد که دستورالعمل هوش مصنوعی و روابط عمومی که توسط انجمن بین‌المللی روابط عمومی تدوین شده، مورد بررسی و پذیرش دست‌اندرکاران روابط عمومی جهان قرار بگیرد و این افراد به‌منظور افزایش آگاهی عمومی درباره هوش مصنوعی و استفاده از آن به شیوه‌ای مسئولانه، قدم بردارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*