قاب گوشی جدید اوپو

قاب گوشی جدید اوپو، قلب دختران را هدف گرفته است

قاب گوشی جدید اوپو که برای موبایل تاشو Oppo Find N3 Flip طراحی شده، شبیه یک کیف دستی قلب شکل صورتی است که می‌تواند از دختران دلبری کند.

اوپو و برند AMBUSH که در زمینه مد و پوشاک فعال است، برای طراحی یک قاب گوشی مبتکرانه برای موبایل تاشو اوپو فایند N3 Flip با یکدیگر همکاری کرده‌اند. این قاب که Flipped Padlock نام دارد، توسط مدیر بخش خلاقیت AMBUSH، یون آهن طراحی شده و برای این طراحی از کیف مدل Heart Padlock Bag این شرکت الهام گرفته است.

این قاب به‌رنگ صورتی درآمده و یک دستگیره جذاب فلزی دارد. این قاب قلبی شکل که گوشی را در داخل خودش جای می‌دهد، وقتی بسته است نمایشگر بیرونی گوشی تاشو اوپو فایند را به‌نمایش می‌گذارد که این یعنی یک دوربین و نمایشگر همیشه در دسترس شما خواهد بود. اما وقتی آن را باز می‌کنید، نمایشگر اصلی گوشی در دسترس قرار می‌گیرد.

قاب گوشی جدید اوپو

کمی درباره شرکت AMBUSH

شرکت AMBUSH یک برند لباس خیابانی لوکس است که در رأس آن یک طراح مد کره‌ای-آمریکایی به‌نام یون آهن ریاست می‌کند. این برند از فرهنگ پاپ و هنر دهه ۸۰ میلادی توکیو الهام می‌گیرد و طراحی‌های جسورانه و دخترانه زیبایی را در کلکسیون‌هایش ارائه می‌کند. آن‌ها همچنین سابقه همکاری با غول‌هایی مثل نایک، کانورس و موئت اند چاندون را در تولید محصولاتشان داشته‌اند. اوپو می‌گوید این قاب قرار است در کشورهای آسیای شرقی مثل چین، هند، اندونزی، مالزی و غیره عرضه شود.

گوشی اوپو فایند N3 Flip یک دیوایس با نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی LTPO است که یک نمایشگر ثانویه ۳.۲ اینچی را هم روی خودش جا داده است. این گوشی از مشخصات فنی بالارده برخوردار است، به سیستم دوربین بسیار جذابی با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض مجهز است و می‌تواند تا ۴ سال بروزرسانی‌های اندرویدی را دریافت کند.

اگر قاب دخترانه گوشی اوپو در ایران هم عرضه شود، شما آن را می‌خرید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*