گوشی شیائومی ۱۴ پرو

خبر ناراحت کننده برای طرفداران گوشی شیائومی ۱۴ پرو

گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند علاقه‌مندان گوشی شیائومی ۱۴ پرو – Xiaomi 14 Pro که در خارج از چین زندگی می‌کنند، نمی‌توانند از این دیوایس استفاده کنند!

شیائومی چند ماه پیش از دو گوشی Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Pro رونمایی کرد و چند روز بعد، فروش آن‌ها در چین آغاز شد. مطابق انتظار، این شرکت با تأخیری چند ماهه گوشی‌هایش را راهی بازارهای جهانی می‌کند تا طرفدارانش در دیگر کشورها هم بتوانند از محصولات باکیفیت و خوش قیمت این شرکت استفاده کنند. این رویه‌ای است که شیائومی طی سالیان فعالیتش در بازار موبایل آن را در پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید:

شیائومی 14 و 14 پرو با دوربین لایکا، پرنورترین صفحه نمایش جهان و سیستم عامل HyperOS معرفی شدند

حالا همه در انتظار عرضه این دو گوشی در کشور خود هستند، ولی خبر ناامیدکننده‌ای به دست ما رسیده است. گزارشی که امروز منتشر شده نشان می‌دهد که غول چینی قرار نیست گوشی شیائومی ۱۴ پرو را به خارج از چین بفرستد و فقط نسخه معمولی این خانواده عرضه می‌شود. این اطلاعات از طریق نسخه گلوبال نرم افزاری به‌دست آمده که شیائومی آن را برای گوشی‌هایش در دیگر نقاط جهان توسعه می‌دهد.

گوشی شیائومی ۱۴ پرو

خبر بد اینکه در حال حاضر شیائومی نسخه گلوبال نرم افزار HyperOS را فقط برای مدل معمولی شیائومی ۱۴ توسعه داده و خبری از آن برای مدل پرو نیست. البته در اینجا یک احتمال هم وجود دارد. ممکن است در منطقه محل زندگی منبعی که این خبر را منتشر کرده هنوز توسعه این نرم افزار شروع نشده ولی در دیگر کشورها وجود داشته باشد.

چرا گوشی شیائومی ۱۴ پرو عرضه جهانی نمی‌شود؟

منطقی است که شیائومی بخواهد یکی از گوشی های مدل ۱۴ خودش را به بازار خارج از چین ببرد. چرا که اگر مدل شیائومی ۱۴ اولترا هم عرضه شود، نسخه پرو بین این مدل و مدل معمولی گیر خواهد افتاد و تحقیقات نشان داده که مردم در چنین مواقعی ترجیح می‌دهند یا گران قیمت‌ترین یا ارزان‌ترین مدل را بخرند. درست مثل گوشی‌های سری گلکسی S سامسونگ که مدل‌های اولترا و معمولی فروش بیشتری نسبت به مدل پلاس دارند.

بنابراین اگر شما هم منتظر عرضه گوشی شیائومی ۱۴ پرو در کشور محل زندگی خود هستید، باید شما را ناامید کنیم. البته که این خبر رسمی نیست، پس هنوز هم احتمال عرضه شدن جهانی آن وجود دارد. تا چند روز دیگر همه‌چیز مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*