هایر با معرفی ۴ گوشی جدید به نمایشگاه MWC 2016 آمد

همه ما نام هایر را بیشتر در صنعت لوازم خانگی شنده ایم اما حتما اطلاع دارید که این کمپانی در زمینه تولید گوشی های هوشمند نیز فعال است.حالا در کنگره جهانی موبایل بارسلون ( MWC 2016 ) هایر هم حضور یافته و از چهار گوشی هوشمند جدید و میان رده خود با نام های HaierPhone V4، HaierPhone V6، HaierPhone L60 و HaierPhone L56 رونمایی کرده است. قدرتمندترین گوشی معرفی شده توسط هایر HaierPhone V6 می باشد و د رادامه با این محصولات آشنا خواهیم شد.

HaierPhone V6

HaierPhone-V6_1

گوشی هوشمند HaierPhone V6 از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند است. رم آن ۳ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه ظرفیت ۳۲ گیگابایتی را ارائه می‌کند. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این محصول تراشه ۶۴ بینی MT6750 مدیاتک است که از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد. این گوشی هوشمند از یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره‌مند بوده و دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است. کمپانی هایر سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو را به طور پیش فرض بر روی این محصول نصب و راه‌اندازی کرده و گفته که این گوشی را با قیمت ۳۴۹ یورو روانه بازار می‌کند.

HaierPhone V4

HaierPhone-V4_1

در سمت مقبل گوشی هوشمند HaierPhone V4 قرار دارد که از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی و رم ۲ گیگابایتی بهره‌مند است. این گوشی هوشمند به طور پیش فرض حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را ارائه می‌کند و قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را نیز داراست. دوربین اصلی آن از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده و تراشه ۶۴ بیتی از سری محصولات مدیاتک در آن استفاده شده که به نام و مدل دقیق آن اشاره‌ای نشده است. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این گوشی اندروید ۵٫۱ آب نبات چوبی است و دستگاه در پنل پشتی خود اسکنر اثر انگشتی را به همراه دارد. کمپانی هایر اعلام کرده که این گوشی هوشمند را با قیمت ۲۷۹ یورو روانه بازار می‌کند.

HaierPhone L60

HaierPhone-L60_1

گوشی هوشمند HaierPhone L60 از سیستم روی چیپ ۶۴ بیتی MT6735 مدیاتک با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای بهره می‌برد. رمآن ۳ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه ظرفیت ۳۲ گیگابایتی را ارائه می‌کند. این گوشی هوشمند هم از حافظه جانبی پشتیبانی به عمل می‌آورد. صفحه نمایش این گوشی ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل در نظر گرفته شده و سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی آن هم اندروید ۵٫۱ آب نبات چوبی است. این گوشی هوشمند هم در پنل پشتی خود اسکنر اثر انگشتی را به همراه دارد و دوربین اصلی آن از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده است. قرار است این گوشی هوشمند با قیمت ۲۴۶ یورو به بازار عرضه شود.

HaierPhone L56

HaierPhone-L56_1

در نهایت هم نوبت به گوشی هوشمند HaierPhone L56 کمپانی هایر می‌رسد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر اچ دی بهره‌مند بوده و رم آن ۲ گیگابایتی است. حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، سیستم روی چیپ ۶۴ بیتی MT6735 مدایتک با پردازنده چهار هسته‌ای، سیستم عامل اندروید ۵٫۱ آب نبات چوبی، سنسور دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و وزن ۱۲۲ گرمی هم از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند محسوب می‌شود.

نظر شما در مورد گوشی های جدید هایر چیست ؟

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*