جنسیس G80 مدل 2025 فیس لیفت

جنسیس G80 مدل 2025 فیس لیفت با طراحی جدید و نمایشگر 27 اینچی از راه رسید

جنسیس از مدل 2025 فیس لیفت G80 پرده برداشت. نسخه جدید این سدان لوکس کره‌ای به‌روزرسانی در طراحی نمای بیرونی و همچنین کابین را به دنبال دارد.

بنا به جدیدترین اخبار خودرو، جنسیس اخیراً مدل 2025 سدان G80 را به نمایش گذاشت که مشابه شاسی بلند GV80 تغییراتی در طراحی یا همان فیس لیفت را تجربه کرده است. نسل دوم این سدان کره‌ای در سال 2020 روانه بازار شد و حالا که سه سال از عرضه آن می‌گذرد، یک فیس لیفت می‌تواند آن را برای رقابت با مدعیان بازار آماده‌تر کند.

معرفی جنسیس G80 فیس لیفت

نمای جلو جنسیس G80 مدل 2025 فیس لیفت

جنسیس هم در نمای بیرونی و هم در کابین G80 مدل 2025 تغییراتی را اعمال کرده است. اول از همه درباره نمای بیرونی باید ذکر کرد که این سدان لوکس کره‌ای از جلوپنجره و سپر جلوی بازطراحی شده و چراغ‌های جدید با میکرولنز برخوردار شده است. بر اساس تنها تصویر منتشر شده از ناحیه عقب، پایین سپر هم بازطراحی شده و گرافیک چراغ‌های عقب تغییری جزئی پیدا کرده است. نکته دیگری که توجه را جلب می‌کند، مخفی شدن خروجی‌های اگزوز در این نسخه فیس لیفت است. مجموعاً با به‌روزرسانی‌های صورت گرفته، حتی نسخه استاندارد جنسیس جی 80 جدید ظاهر اسپرت‌تری نسبت به قبل دارد.

نمای عقب جنسیس G80 مدل 2025 فیس لیفت

داخل کابین جنسیس G80 فیس لیفت مثل نسخه جدید GV80 و GV80 کوپه یک نمایشگر اولد دوگانه 27 اینچی قرار گرفته‌اند. در واقع، این سدان جنسیس هم در پیروی از بقیه محصولات روز گروه هیوندای نمایشگر دوگانه عریض را پیش رو راننده می‌گذارد. علاوه بر این‌ها در کنسول مرکزی شیفتر دنده چرخان کریستالی و همچنین دایره چرخان سیستم اطلاعات و سرگرمی به چشم می‌خورند و علی‌رغم تعبیه نمایشگر دوگانه عریض، کماکان برخی از کنترل‌های فیزیکی باقی مانده‌اند.

کابین جنسیس G80 مدل 2025 فیس لیفت

جنسیس صحبتی از پیشرانه‌های فیس لیفت سدان خود به میان نیاورده است، ولی انتظار می‌رود همچنان با همان گزینه‌های قبلی در دسترس قرار بگیرد. جی 80 پیش از این با یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر خطی توربوشارژ و یک موتور 3.5 لیتری V6 توئین توربو عرضه می‌شد. نمونه 2.5 لیتری 4 سیلندر مذکور قابلیت تولید قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 421 نیوتن متر را دارد، در حالی که نمونه دیگر می‌تواند 375 اسب بخار قدرت و 530 نیوتن متر گشتاور تولید کند. ضمناً نوشته 4WD روی درب صندوق عقب نسخه استاندارد نشان از این دارد که این نسخه مجهز به سیستم دو دیفرانسیل خواهد بود.

جنسیس جی 80 جدید

جنسیس G80 مدل 2025 فیس لیفت ظرف چند ماه آینده با قیمت بیش از 55 هزار دلار در ایالات متحده به فروش گذاشته خواهد شد. بنا به گفته جنسیس، این خودرو در 10 رنگ مختلف از جمله یک رنگ قهوه‌ای جدید در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. همچنین انتظار می‌رود در آینده نسخه تمام الکتریکی آن هم با به‌روزرسانی‌هایی مشابه راهی بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*