قابلیت ساخت پس زمینه برای استوری اینستاگرام با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی به استوری اینستاگرام رسید

قابلیت جدید اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی استوری های کاربران را جذاب‌تر می‌کند. در ادامه جزئیات جدید این قابلیت Instagram را بخوانید.

با توسعه روزافزون هوش مصنوعی، ابزارهای مولد مبتنی بر هوش مصنوعی که از قضا استفاده از بخش عمده آن‌ها حتی برای عموم مردم هم زحمتی ندارد، بیشتر از هر زمان دیگری وارد امور روزمره شده‌اند. یکی از نمونه‌ها را باید قابلیت جدید اینستاگرام دانست که در طول روز برای استوری گذاشتن می‌توانید از آن استفاده کنید. این قابلیت که Backdrop نام دارد، یک تصویر جدید برای پس‌زمینه استوری با توجه به توضیحات کاربر تولید می‌کند.

قابلیت ساخت پس‌زمینه برای استوری اینستاگرام با هوش مصنوعی

«احمد الدهله» (Ahmad Al-Dahle)، مدیر بخش هوش مصنوعی اینستاگرام به‌تازگی در تردز این قابلیت جدید را معرفی کرد و ضمناً یک ویدیو آموزشی کوتاه از آن به اشتراک گذاشت.

آیکون قابلیت Backdrop زمانی که در بخش استوری عکسی را آپلود می‌کنید یا با دوربینِ گوشی می‌گیرید بالای صفحه ظاهر می‌شود. این آیکون که به شکل یک قاب مستطیلی به‌همراه یک آدمک است، کنار آیکون‌هایی مثل متن و موسیقی قرار دارد. با ضربه روی آن، پس‌زمینه عکس آپلود شده حذف می‌شود و سپس کاربر باید توصیف کند که دقیقاً چه پس‌زمینه‌ای برای عکس خود می‌خواهد.

البته اینستاگرام استوری‌هایی را که از این طریق ویرایش شده باشند با تگ مخصوص «AI·Backdrop by Instagram» به نمایش در می‌آورد. همچنین استیکری را به بقیه کاربران جهت تشویق آن‌ها به استفاده از این قابلیت برای ویرایش استوری‌هایشان نشان می‌دهد.

قابلیت ساخت پس‌زمینه برای استوری با هوش مصنوعی در حال حاضر در دسترس کاربران اینستاگرام در ایالات متحده قرار دارد. اواسط آذر ماه تیم توسعه‌دهنده اینستاگرام 28 شخصیت مبتنی بر هوش مصنوعی را در تمام برنامه‌های خود از جمله اینستاگرام برای کاربران آمریکایی ارائه داد و حتی استفاده از موتور جستجوی بینگ را ممکن کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*