اوپو فایند ایکس 7 اولترا

این پرچمدار جدید چینی‌ها هم به جمع گوشی های مجهز به ارتباط ماهواره ای پیوست

در روزهایی که شاهد ورود موجی از گوشی های مجهز به ارتباط ماهواره ای به بازار موبایل هستیم؛ ظاهرا اوپو – Oppo هم یک پرچمدار با چنین قابلیتی دارد.

اخیرا وجود قابلیت ارتباط ماهواره ای در گلکسی اس ۲۴ سامسونگ قطعی شد؛ حالا خبر رسیده که گوشی پرچمدار جدید اوپو هم مجهز به این ویژگی است. از چندی پیش، توجه افشاگران به سری Oppo Find X7 و به‌ویژه مدل Pro جلب شد؛ گوشی هوشمندی که انتظار می‌رفت یک سیستم دوربین تله‌فوتو پریسکوپی دوگانه با طراحی هشت ضلعی و شارژر 100 واتی داشته باشد. بر اساس تازه‌ترین اطلاعات اما گوشی دارای برآمدگی دوربین هشت ضلعی، در واقع مدل Ultra است.

به‌ادعای یک افشاگر سرشناس چینی (دیجیتال چت استیشن)، همین اوپو فایند ایکس 7 اولترا مدلی خواهد بود که از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای بهره می‌بَرد. البته پیش‌تر خود کمپانی Oppo هم به وجود این قابلیت در سری Find X7 اشاره کرده بود اما نامی از مدل خاصی نبرده بود. حالا آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، این ویژگی ناب در مدل‌های معمولی و پرو غایب خواهد بود.

از دیگر مشخصات فنی منتسب به این گوشی‌ها می‌توانیم به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و دوربین‌های تله‌فوتو پریسکوپی دوگانه در مدل‌های پرو و اولترا اشاره کنیم. این در حالی است که برای مدل معمولی، باید انتظار تراشه دایمنسیتی 9300 و یک دوربین پریسکوپی منفرد را داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*