گوشی آنر X8b

گوشی آنر X8b، نسخه چینی آیفون ۱۵ با یک سوم قیمت به بازار آمد

گوشی آنر X8b با ظاهری شبیه آیفون ۱۵ و قابلیت داینامیک آیلند اپل، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، مشخصات میانرده و قیمت یک سومی معرفی شد.

آنر بعد از جدایی از هواوی توانست خودش را از منجلابی که تحریم‌های آمریکا برای این شرکت چینی درست کرده بود خلاص کند و حالا به یکی از موفق‌ترین گوشی‌سازهای بازار چین تبدیل شده است. این شرکت حالا پا را از بازار چین فراتر گذاشته و به‌دنبال درست کردن جایگاه قدرتمندی برای خودش در خاورمیانه است. و عربستان سعودی، مقصد تازه شرکن نوپا ولی پرتجربه چینی است.

گوشی آنر X8b

این شرکت امروز گوشی آنر X8b را به‌عنوان نسخه ارتقا یافته ایکس ۸ در عربستان سعودی رونمایی کرد. محصولی که در بخش‌های مختلفی ارتقا پیدا کرده که شامل یک نمایشگر AMOLED و دوربین‌های بهتر می‌شود. در ادامه با محصول میان‌رده و جذاب آنر که شباهت زیادی با گوشی‌های سری آیفون ۱۵ دارد، بیشتر آشنا خواهید شد.

آیا آنر X8b ما را متقاعد به خرید می‌کند؟

آنر همیشه به تولید گوشی‌هایی ظریف، خوش‌دست و زیبا مشهور بوده است. در اینجا یک گوشی با ضخامت ناچیز ۶.۷۸ میلی‌متری و وزن بسیار مناسب ۱۶۶ گرمی داریم که کمتر مدلی می‌تواند چنین ظرافت و وزنی را ارائه کند.

با این وجود، یک نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی امود با وضوح فول اچ‌دی پلاس که نرخ رفرش ۹۰ هرتزی دارد و اوج روشنایی آن با ۲۰۰۰ نیت، نه تنها از میا‌ن‌رده‌ها بلکه از بسیاری از گوشی‌های گران قیمت بازار هم روشنایی بیشتری دارد.

گوشی آنر X8b

این یعنی در روشنایی صفحه می‌تواند کاملا با آیفون ۱۵ اپل رقابت کند. علاوه بر این، به‌لطف اندروید ۱۴ و پوسته سفارشی Magic OS 7.2، بریدگی بالای نمایشگر این گوشی به یک کپسول تبدیل خواهد شد که درست مثل «داینامیک آیلند» اپل نوتیفیکشن‌ها را با شیوه خلاقانه‌ای در بالای صفحه به‌نمایش می‌گذارد. با این تفاوت که آنر نام آن را به «مجیک کپسول» تغییر داده است.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سه‌گانه

درون این کپسول که بالای صفحه تعبیه شده، یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با یک فلاش LED ملایم استفاده شده است. در پشت قاب گوشی هم شاهد حضور سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی هستیم که یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو آن را همراهی می‌کنند.

در قلب تپنده گوشی چینی آنر X8b چیپست کاملا میان‌رده اسنپدراگون ۶۸۰ حضور دارد و یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از توان شارژ سریع ۳۵ واتی انرژی آن را تامبن خواهد کرد. رم دستگاه به‌طور ثابت ۸ گیگابایت است، اما حافظه آن می‌تواند بین ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت متغیر باشد. دو اسلات سیم کارت 4G LTE، بلوتوث ۵.۰، حسگر اثر انگشت روی فریم جانبی و یک پورت شارژ USB-C از دیگر امکاناتی است که این تلفن هوشمند در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

قیمت آنر ایکس ۸ بی

گوشی جدید آنر در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز و با قیمت پایه حدود ۲۴۰ دلاری وارد بازار عربستان شد. این محصول با یک پنل امولد بسیار شفاف و سریع، طراحی ظریف و سبک و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*