همراه اول

همراه اول راهکارهای هوشمندسازی را در نمایشگاه بین المللی لجستیک 2023 معرفی کرد

اپراتور همراه اول با حضور در نمایشگاه بین‌المللی لجستیک 2023 به معرفی راهکارهای هوشمندسازی و سرویس‌های دیجیتال خود پرداخت.

هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از امروز دوشنبه 27 در در مصلای امام خمینی تهران آغاز به کار کرده و تا روز چهارشنبه 29 آذر 1402 ادامه خواهد داشت. در همین راستا اپراتور همراه اول که به‌عنوان یکی از ارکان اصلی توانمندساز اکوسیستم دیجیتال شناخته می‌شود، با رویکرد طراحی و توسعه راهکارهای هوشمندسازی صنعت لجستیک و با هدف معرفی آخرین دستاوردها در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی لجستیک 2023

از راهکارهای تخصصی که همراه اول در غرفه خود در این نمایشگاه به معرفی آنها پرداخت می‌توان به پلتفرم «خودروی متصل»، سرویس «مانیتورینگ کانتینری» و اپلیکیشن «میاره» اشاره کرد. همچنین بخش زیادی از این غرفه به مأموریت‌های سازمانی مرتبط با حوزه حمل و نقل و لجستیک و تحویل مرسوله اختصاص پیدا کرد.

همراه اول بخش دیگری از غرفه خود را به ارائه خدمات سازمانی اختصاصی نظیر سرویس بیسیم سازمانی آواک اختصاص داد که امکان برقراری ارتباطات صوتی و تصویری در لحظه به‌صورت دو طرفه را برای فعالان این صنعت به‌همراه دارد.

در حال حاضر تقریبا کلیه تمامی صنایع تولیدی، تجاری و خدماتی به زیرساخت‌های لجستیکی و زنجیره تامین وابستگی دارند و درصد زیادی از قیمت تمام شده محصولات و خدمات آنها نیز به هزینه‌های نگهداری، حمل و نقل و زنجیره تامین مربوط می‌شود. از این رو بهینه‌سازی متغیرهای هزینه، زمان و کیفیت در تامین به‌موقع، ارزان و دقیق محصولات و خدمات تاثیر زیادی خواهند داشت.

از این رو با توجه به این‌که صنعت حمل و نقل به‌دلیل نقش زیربنایی خود در فرآیند رشد اقتصادی کشور تاثیر زیادی دارد، اپراتور همراه سرمایه‌گذاری و توسعه راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی در صنایع مختلف از جمله لجستیک را در دستور کار خود قرار داده است.

لازم به ذکر است همراه اول از مدیران و صاحبان کسب و کار دعوت می‌کند تا از غرفه این اپراتور بازدید کرده و با محصولات و خدمات دیجیتال همراه اول آشنا شوند. ضمن این‌که در این رویداد، شرکت‌های دانش بنیان و نمایندگان خارجی نیز حضور و مشارکت دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*