ویدیوی تبلیغاتی بی ام و

آخرین ویدیوی تبلیغاتی بی ام و اشک شما را جاری می‌کند

کمپانی خودروسازی بی ام و اقدام به انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی کرده است که به‌خاطر بسیار احساسی بودن ویدیو، باعث سرازیر شدن اشک شما می‌شود.

کمپانی آلمانی بی ام و یک ویدیوی تبلیغاتی خاص را منتشر کرده است. این ویدیو فراتر از سطح معرفی خودرو یا هر چیز دیگری است. این ویدیو در مورد لذت بردن از رانندگی بوده و این مفهوم را به بیننده می‌رساند که لذت بردن از رانندگی، ربطی به سن و سال ندارد.

ویدیوی تبلیغاتی بی ام و در مورد لذت بردن از رانندگی

روایت ویدیو در مورد یک پدر پیر و پسر او است که با هم برای پس دادن گواهینامه پدر، عازم اداره وسایل نقلیه موتوری می‌شوند. در همین مسیر، خاطراتی برای پدر پیر تداعی می‌شوند که باعث می‌شود بیننده را احساساتی کنند.

بی ام و

در ابتدای ویدیو، فردی شیک‌پوش را می‌بینیم که با گواهینامه رانندگی‌اش در دست خود، منتظر اعلام نوبت در اداره وسایل نقلیه موتوری هستند. مرد پیر در همان حین، خاطرات گذشته‌اش از رانندگی خودش یا یاد دادن رانندگی به پسرش با این خودرو آلمانی را مرور می‌کند. زمانی را به یاد می‌آورد که با تنها پسرش به سفرهای مختلفی با خودروی بی ام و می‌رفتند و از رانندگی لذت می‌بردند. در ادامه‌ی ویدیوی تبلیغاتی، پدر را می‌بینیم که با چه صبر و دقت زیادی در حال یاد دادن رانندگی به پسرش است. در این ویدیو می‌بینیم که پس از تحویل گواهینامه رانندگی، پسر و پدر پیر سوار یک بی ام و i4 می‌شوند و در همین حین، پسرش پیشنهاد جالبی به پدر می‌خواهد. او می‌خواهد پدرش رانندگی کند و او نیز با اشتیاق، رانندگی یکی از جدیدترین محصولات بی ام و را قبول می‌کند.

ویدیوی تبلیغاتی بی ام و

در ادامه می‌توانید این ویدیوی تبلیغاتی را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

ویدیوی لذت رانندگی با بی ام و این نکته را به بیننده می‌رساند که هیچ وقت برای رانندگی و لذت بردن از آن دیر نیست. این کلیپ به زیبایی تمام، تعهد و احترام همه‌جانبه آلمانی‌ها را به لذت رانندگی می‌رساند و این نکته را برجسته می‌کند که هیچ‌وقت برای لذت بردن از رانندگی دیر نیست و همیشه می‌توانیم خاطرات خوبمان در جاده‌ها را دوباره تداعی کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*