مزایده خودروهای سواری و سنگین اموال تملیکی در آذر ۱۴۰۲

جزئیات و شرایط مزایده خودروهای سواری و سنگین اموال تملیکی در آذر ۱۴۰۲

مزایده آذر ۱۴۰۲ خودروهای سواری و سنگین و بقیه کالاهای سازمان اموال تملیکی آغاز شد. در ادامه جزئیات و شرایط شرکت در این مزایده را مطالعه کنید.

با تاکید محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه بر تعیین تکلیف کالاهای سازمان اموال تملیکی، از سال ۱۴۰۰ رسیدگی به این کالاها جدی‌تر از گذشته صورت گرفت و در این راستا سازمان اموال تملیکی چندین مزایده حضوری و آنلاین برگزار کرد. بنا به جدیدترین اخبار خودرو داخل کشور، از چند روز قبل مزایده فوق‌العاده شماره ۵۸۶ هم به جریان افتاده و جزئیات و شرایط شرکت در آن اعلام شده است.

اطلاعات مزایده خودروهای سواری و سنگین در آذر ۱۴۰۲

مزایده خودروهای سواری و سنگین اموال تملیکی در آذر ۱۴۰۲

بنا به گفته عبدالمجید اجتهادی، مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در پی دستور مرجع قضایی مزایده فوق‌العاده شماره ۵۸۶ در ۱۹ استان شروع شده است و خودروهای سواری و سنگین، ماشین‌آلات راه‌سازی، لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیکی و پوشاک را در بر می‌گیرد. ارزش این کالاها در مجموع به ۱ هزار و ۲۱۶ میلیارد تومان می‌رسد و بیشترین تعداد کالاها از جمله خودروها در تهران، بوشهر و هرمزگان به مزایده گذاشته شده است. ضمناً اعلام شده که در این مزایده 64 دستگاه هیوندای توسان هم به فروش می‌رسد.

متقاضیان شرکت در مزایده خودروهای سواری و سنگین اموال تملیکی در آذر ۱۴۰۲ می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به ستاد الکترونیک دولت و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مراجعه کنند و از طریق سامانه ستاد الکترونیک برای شرکت در این مزایده توکن یا گواهی امضای الکترونیکی دریافت کنند. تا ۲۹ آذر امکان مراجعه متقاضیان به انبارهای سازمان اموال تملیکی در سراسر کشور وجود دارد و نهایتاً در ۴ دی ماه، اسامی برندگان اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*