آپدیت HyperOS

این گوشی های شیائومی و ردمی تا چند روز دیگر آپدیت HyperOS را دریافت می‌کنند

به‌زودی این گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو، آپدیت HyperOS را دریافت می‌کنند. عرضه جهانی بروزرسانی هایپر او اس برای اوایل سال 2024 برنامه‌ریزی شده است.

شرکت چینی شیائومی در ماه اکتبر 2023، سیستم عامل هایپر او اس را به‌عنوان برداشت جدید خود از اندروید معرفی و رونمایی کرد. این سیستم نرم افزاری اصلاح شده و جدید با سری شیائومی 14 در چین منتشر شد و حالا در حال عرضه در گوشی های بیشتری از این برند است.

شیائومی جزئیات عرضه جهانی آپدیت HyperOS برای گوشی های خود را اعلام کرده است. بر این اساس قرار است در سه ماهه اول سال 2024، نه مدل از گوشی های شیائومی و ردمی این بروزرسانی را دریافت کنند. این گوشی‌ها شامل شیائومی 13 اولترا، شیائومی 13 پرو، شیائومی 13، شیائومی 13 تی پرو، شیائومی 13 تی، ردمی نوت 12، ردمی نوت 12 اس، پوکو اف 5 و همچنین تبلت شیائومی پد 6 می‌شوند. اگر صاحب یکی از این گوشی‌ها هستید، می‌توانید با ورود به تنظیمات شیائومی، انتشار این آپدیت را بررسی کنید.

آپدیت HyperOS

تمام کاربران این گوشی‌ها در آینده نزدیک، آپدیت هایپر او اس را دریافت می‌کنند؛ اما با اعلام شیائومی، عرضه این بروزرسانی به‌صورت تدریجی خواهد بود. هایپر او اس برای استفاده در گوشی‌های هوشمند، خانه هوشمند و حتی ماشین‌ها ساخته شده است و علاوه بر تغییر سبک بصری، هسته سریع‌تری دارد، سبک‌تر از MIUI (رابط کاربری قبلی گوشی های شیائومی) است و سریع‌تر هم نصب می‌شود.