کیا سونت فیس لیفت

کیا سونت فیس لیفت با طراحی و امکانات جدید رونمایی شد

کیا سونت فیس لیفت با طراحی و امکانات جدید معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و آپشن‌های شاسی بلند کره‌ای Kia Sonet facelift آشنا خواهیم شد.

شرکت کیا از نسخه فیس لیفت شاسی بلند سونت پرده برداشت. این خودرو که قرار است در اوایل سال 2024 روانه بازار شود، اکنون از ظاهری جدید و آپشن‌های بیشتر بهره می‌برد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات فیس لیفت کیا سونت 2024 آشنا خواهیم شد.

بخش طراحی کیا سونت فیس لیفت

کیا سونت فیس لیفت

کیا سونت که از سال 2020 روانه بازارهای جدیدی نظیر هند و آمریکای لاتین شده، به‌تازگی طبق زبان طراحی جدید کیا یک فیس لیفت را تجربه کرده است. طراحان نمای جلو را بازطراحی کردند و اکنون در این بخش علاوه بر جلوپنجره عریض‌تر، چراغ‌های جدید بومرنگ‌شکلی نیز به‌چشم می‌خورند که تا روی سپر ادامه دارند.

کیا سونت فیس لیفت

طراحان برای بخش جانبی فقط رینگ‌های 16 اینچی جدید را در نظر گرفتند. در نمای عقب نیز چراغ‌های جدید سراسری همانند سایر محصولات جدید کیا نظیر مینی ون کارنز به چشم می‌خورد. همچنین برای روی سپر نیز از تریم طرح آلومینیومی بیشتری استفاده شده است.

کیا سونت فیس لیفت

طراحان برای کابین کیا سونت 2024 تغییرات کمی را در نظر گرفتند: چرا که همان طرح داشبورد قدیمی به چشم می‌خورد. هرچند این خودرو از همان دو نمایشگر 10.25 اینچی و دریچه‌های تهویه عمودی بهره می‌برد، اما طراحان کنترل‌های سیستم تهویه را تغییر دادند و تودوزی جدیدی را برای کابین در نظر گرفتند.

کیا سونت فیس لیفت

هر تیپ این خودرو از آپشن‌های متفاوتی بهره می‌برد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم‌های کمک‌راننده، اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم، سانروف، تهویه صندلی‌ها و سیستم صوتی Bose اشاره کرد.

مشخصات فنی کیا سونت 2024

Kia Sonet facelift

فیس لیفت کیا سونت 2024 از همان موتورهای مدل قبلی بهره می‌برد و مشتریان طبق نیاز خود می‌توانند آن را در مدل‌های 1.2 لیتری با قدرت 83 اسب بخار، 1 لیتری توربو با قدرت 120 اسب بخار و 1.5 لیتری دیزلی با قدرت 115 اسب بخار سفارش دهند. قدرت تولید شده از این پیشرانه‌ها با 3 نوع گیربکس مختلف در تمام نسخه‌ها به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

Kia Sonet facelift

در حال حاضر مشخص نشده فیس لیفت سونت با چه قیمتی روانه بازار هند خواهد شد، اما با توجه به تغییرات ظاهری و آپشن‌ها جدید می‌توان انتظار داشت نسبت به مدل قبلی اندکی گران‌تر شود. امکان ثبت نام برای این خودرو فراهم شده و مشتریان می‌توانند آن را تا پایان ماه ژانویه 2024 تحویل بگیرند. این شاسی بلند کره ای در کارخانه کیا در آنانتاپور هند به تولید می‌رسد.

گفتنی است شرکت کوشا خودرو به عنوان واردکننده محصولات کیا در ایران نیز مدتی قبل خودرو کیا Sonet مدل 2023 را به شکل وارداتی به بازار ایران عرضه کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*