محصولات گلدیران

از آخرین دستاوردهای محصولات شرکت صنایع گلدیران رونمایی شد

از جدیدترین محصولات شرکت صنایع گلدیران در بازار ایران رونمایی شد. در ادامه با ویژگی‌های دستاوردهای جدید گلدیران آشنا می‌شویم.

شرکت صنایع گلدیران از سال 1384 شروع به فعالیت کرد و در طی این سال‌ها به‌عنوان یکی از شرکت‌های معتبر این صنعت در بین مصرف کنندگان شناخته می‌شود. تجربه همکاری بین‌المللی با برند ال جی و تولد برند ملی جی پلاس دو نقطه عطفی است که در مسیر رشد شرکت صنایع گلدیران همواره الهام‌بخش بوده و هست. استراتژی اصلی شرکت صنایع گلدیران در خدمت کیفیت محصولات، جلب رضایت مشتریان، و تلفیق سبک زندگی مدرن ایرانی قرار دارد.

رویکرد شرکت صنایع گلدیران در این سال‌ها همواره آینده‌نگرانه و پیشرو بوده است. رویکردی که ضمن بهره‌مندی از تجربیات گذشته در راستای تحقق ارزش‌های ذیل در سازمان اتخاذ می‌شود: 

ارزش‌های معنوی و اخلاقی به اندازه تاریخ فعالیت گلدیران قدمت دارند و با تولد برند جی پلاس، این فعالیت‌های اخلاق‌مدارانه، تعالی‌بخش و انسان‌دوستانه با اهتمام ویژه دنبال می‌شود. ارتقای سطح زندگی ایرانیان با ارائه تجربه استفاده از فناوری روز دنیا، تعهد و پایبندی به کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش، ایجاد بالاترین حس اعتماد در ذهن مخاطبان، ایجاد تنوع در سبد محصولات و ارائه آن با قیمت مناسب، ایجاد روابط پایدار با شرکای داخلی و خارجی و توسعه سهم بازار از طریق گسترش کانال‌های فروش.

از دیگر ارزش‌های شرکت صنایع گلدیران در کنار تکریم مقام کارمند، تولید محصول در شان خانواده ایرانی، کمک به ایجاد اشتغال پایدار و اشتغال‌زایی برای افراد توان‌یاب می‌باشد.

افزایش عمق تولید

محصولات گلدیران

دلیل اساسی و استراتژیک فعالیت‌های شرکت صنایع گلدیران از دیرباز تاکنون، تمرکز بر افزایش عمق تولید داخل محصولات است. شرکت صنایع گلدیران با هدف کاهش ارزبری تولید، مدیریت ریسک تأمین و توسعه واحد R&D در حال حاضر اقدام به توسعه بومی‌سازی محصولات نموده است. هدف این برنامه طی سال‌های آتی و در گروه‌های محصولی مختلف شرکت، کاهش سهم‌بری ارزی به‌شکل محسوس و ایجاد استقلال تولید برای شرکت و گامی اساسی به سمت تولید ملی و کالای ایرانی است. علاوه بر گام‌های بلند تیم تحقیق و توسعه شرکت صنایع گلدیران، گلدیمکس (دفتر چین) نیز بازوی توانمند دیگری است که به انتقال تکنولوژی و بومی‌سازی دانش تولید، کمک می‌کند. 

شرکت صنایع گلدیران اهدافی را ترسیم کرده که در راه رسیدن به آنها به کمک سال‌ها تجربه موفق ناشی از همکاری با برندهای بین‌المللی و تخصص نیروهای بومی گام‌های استواری برداشته است. برخی از اهداف ترسیم شده شرکت صنایع گلدیران شامل: افزایش عمق تولید محصولات تا رسیدن به مرحله خودکفایی، افزایش کیفیت تولید محصولات و مزیت‌های رقابتی آن، ارتقای سهم بازار، گسترش و تکمیل سبد محصولات لوازم خانگی و گسترش خطوط و ظرفیت تولید در سال‌های آتی.

ماموریت شرکت صنایع گلدیران، شرکت صنایع گلدیران شرکت فعال گروه در حوزه تولید، ارائه خدمات تولیدی و تحقیق و توسعه با قابلیت عرضه محصولات خانگی، صوتی و تصویری و سایر محصولات الکترونیکی است که از طریق همکاری با شرکت‌های بین‌المللی در انتقال و استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز، وظیفه ارزش‌آفرینی و ارتقای جایگاه برند با ارائه محصولات با بهترین کیفیت، قیمت رقابتی و مطابق با ترجیحات مصرف‌کنندگان در ایران و کشورهای منطقه را بر عهده دارد. همچنین شرکت صنایع گلدیران این مسئولیت را برای خود قائل است که از نظر مالی بازدهی مناسبی را برای سهام‌داران فراهم آورده و رشد بلندمدت را برای ایشان تضمین نموده و بدین ترتیب نسبت به محیط و جامعه به تعهدات خود عمل نماید.

تولید؛ مهم‌ترین برنامه عملیاتی گلدیران است که در دو سایت تولیدی کاسپین و سیرجان، از همان ابتدای فعالیت شرکت صنایع گلدیران، انجام می شود. سایت تولیدی سیرجان با مساحت 15 هزار متر مربع و زیربنای 80 هزار متر مربع ادای-تولیدی شامل کاخانه‌های تولید انواع بردهای الکترونیکی، تلویزیون، یخچال فریزر و ساید بای ساید می‌باشد. در این سایت فعالیت‌هایی از قبیل تولید پوسته داخلی درب و بدنه یخچال، تولید ورقه ABS از مواد اولیه خام و کنترل کیفی بردهای الکرونیکی صورت می‌گیرد.

در سایت کاسپین که مساحت آن 80 هزار متر مربع است و شامل زیربنای 35 هزار متر مربع اداری تولیدی است، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و جاروبرقی تولید می‌شود. در این کارخانه TUB و DRUM و بدنه ماشین لباسشویی تولید می‌شود. دستگاه پرس 400 تن و خطوط تولید مایکروویو و جارو برقی از دیگر قابلیت‌های این کارخانه هستند.

ورود به فرابورس

محصولات گلدیران

در سال 1401 با ورود شرکت صنایع گلدیران به بازار سرمایه، فروشی نزدیک به 3000 میلیارد تومان را به‌دست آوردیم؛ این عدد نشانگر رشد بیش از 2 برابر نسبت به سال 1400 بوده است. با ورود سهام شرکت گلدیران به فرابورس، ارزش این مجموعه حدوداد 2500 میلیارد برآورد شد که ارزش هر سهم آن 650 تومان قیمت بوده است. یکی از ارزش‌های گلدیران که همواره در فعالیت‌ها و اقدامات گوناگون بر آن تاکید شده است، شفافیت می‌باشد. با ورود به عرصه بورس گامی دیگر به سمت شفافیت و صداقت که ارزش‌های نهادینه گلدیران هستند، برداشته شد.

مسئولیت های اجتماعی

تعهد کسب و کار گلدیران برای ایجاد خط مشی، فرایندها و اقداماتی است که با اخلاق و ارزش‌ها در شرکت همسو هستند و فراتر از کسب درآمد و سود می‌باشد. به عبارتی تعهد کسب و کار شرکت صنایع گلدیران برای دنبال کردن اهدافی که به سود مردم، جهان و خود شرکت‌ها است. شرکت صنایع گلدیران با اهتمام ویژه نسبت به امور اخلاقی، زیست محیطی و انسان دوستانه همواره در تلاش بوده است تا نقش سازمان شهروندی خود را به‌طور موثر در جامعه ایفا کند. 

بیمه لوازم خانگی

شرکت صنایع گلدیران همواره در حوزه خدمات و کیفیت محصولات پیشتاز و نوآور بوده است. یکی از خدمات مذکور بیمه لوازم خانگی کلیه محصولات (نه فقط جی پلاس) برای اولین بار در کشور بوده است. تمامی محصولات صوتی تصویری و لوازم خانگی جی پلاس، علاوه بر گارانتی با خدمات بیمه ارائه می‌شوند. شکستگی، آب‌خوردگی، سرقت و آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی؛ همه مواردی هستند که مشمول این بیمه می‌شوند. خدمات بیمه لوازم خانگی محصولات جی پلاس بلافاصله پس از نصب توسط تکنسین‌های گلدیران، فعال خواهد شد.

محصولات شرکت صنایع گلدیران

محصولات گلدیران

یخچال فریزر

یکی از دسته محصولات اصلی در برند جی پلاس تنوع انواع محصولات بالا فریزر، پایین فریزر، دوقلو و ساید بای ساید می‌باشد که با امکانات متفاوت به بازار ارائه می‌گردد.

کمپرسور اینورتر کلیه مدل‌های جی پلاس از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برد و  این نوع موتورها علاوه بر مدیریت هوشمندانه مصرف انرژی فعالیت و مصرف موتور را تنظیم می‌کند. این بدان معناست که تکنولوژی اینورتر دمای یکنواخت فضای یخچال، استهلاک کمتر و طول عمر بیشتر کمپرسور را باعث می‌شود.

وجود ویژگی‌های متنوع از جمله عایق بودن دیواره و بدنه از به‌روزترین مواد عایق حال حاضر دنیا باعث عملکرد بهتر در جهت حفظ دمای یخچال، جلوگیری از ورود هوای گرم و هدر رفتن هوای سرد می‌گردد. 

شرکت صنایع گلدیران با تکیه بر کیفیت و تجربه تولید محصولات ال جی، با تدوین برنامه‌های توسعه محصول به‌زودی مدل‌های جدیدی به سبد محصول یخچال و فریزر اضافه خواهد کرد. وجود ضمانت شرکت گلدیران و همچنین بیمه محصولات که به‌تازگی به سبد خدماتی برند جی پلاس اضافه شده، باز هم برگ زرینی در ارائه امکانات منحصربه‌فرد به مشتریان این برند محبوب می‌باشد. 

تلویزیون و سیستم های صوتی

فعالیت‌های گسترده برند جی پلاس در حوزه محصولات HE از سال‌های گذشته تاکنون، سبب شده تا در حال حاضر یک از کامل‌ترین سبدهای محصولی در میان تمام برندهای داخلی را در اختیار داشته باشد.

وجود انواع مدل تلویزیون در اندازه‌های مختلف از 32 اینچ تا 98 اینچ با ویژگی‌ها و امکانات متفاوت، تمام نیازها و سلایق مشتریان را پوشش می‌دهد،  از افرادی که تنها خواهان یک مدل تلویزیون ساده با کیفیت تصویری مطلوب در حد HD می‌باشند تا افرادی که انتخابشان مدلی با بالاترین کیفیت تصویر یعنی رزولوشن UHD 4K، تکنولوژی نمایش رنگ میلیاردی (Billion Rich Colors) با ذرات کوانتومی (Quantum Dot) و به‌روزترین امکانات هوشمند (Smart Android TV) است.

بهبود و ارتقای توقف‌ناپذیر تلویزیون های جی پلاس با ارائه تکنولوژی Mini LED شتاب چشم‌گیری به خود گرفت و اکنون ترکیب آن با به‌روزترین تکنولوژی‌های سخت افزاری و نرم افزاری نظیر HDR10، بهترین کیفیت تصویر را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

برند جی پلاس در جدیدترین رونمایی خود، تلویزیون 98 اینچ هوشمند QLED با رزولوشن تصویر UHD 4K، تکنولوژی Quantum Dot و قابلیت HDR10 را معرفی کرد. این تلویزیون غول‌پیکر به‌طرز چشمگیری مورد استقبال طرفداران تلویزیون های سایز بزرگ و البته Gamerها قرا گرفته است.

لازم به ذکر است جی پلاس با ارائه مدل‌های مختلف از سیستم‌های صوتی شامل بلندگوی خطی (Sound Bar) و Party Speaker، مکمل‌های مناسبی را در کنار تلویزیون‌های خود قرار داده تا بهترین کیفیت صدا و تصویر به‌صورت همزمان در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

مانند همیشه ضمانت معتبر شرکت گلدیران و ترکیب آن با خدمت جدید شرکت مشتریان گلدیران یعنی بیمه محصولات، برند جی پلاس را در جایگاه برتر خدمات پس از فروش در بازار ایران قرار داده است.

ماشین لباسشویی

لباسشویی های جی پلاس در مدل‌های بسیار متنوع و با امکانات متفاوت، در ظرفیت‌های 7 تا 10.5 کیلویی، تمام سلایق و نیازهای مشتریان را پوشش می‌دهد.

موتور لباسشویی های جی پلاس از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برد و در دو نوع Direct Drive و BLDC تولید می‌شود. هر دو نوع این موتورها مجهز به تکنولوژی Inverter جهت کاهش مصرف برق و ایجاد قدرت مانور بالا می‌باشند.

تکنولوژی موتور دایرکت درایو در حال حاضر یکی از برترین فناوری های موجود در محصول لباسشویی در سطح دنیا است که کمترین صدا و لرزش ممکن را در حین شستشو ایجاد می‌کند و طرفداران زیادی دارد و همین امر سبب شده تا شرکت گلدیران ضمانت تعویض 10 ساله بر روی آنها قرار دهد.

وجود ویژگی‌های متنوع و کاربردی بر روی ماشین های لباسشویی جی پلاس، آنها را به یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار ایران تبدیل کرده، قابلیت‌های شستشوی کاربردی نظیر  True Steam به‌منظور لکه‌بری بهتر، کاهش چروک و بو زدایی، قابلیت Ozone Wash به‌منظور ضد عفونی کردن کامل لباس‌ها، ویژگی Thunder Wash به‌منظور شستشویی کامل و سریع و همچنین امکان خشک کن صد در صد در کیلوهای بالا از آن جمله هستند.

وجود همیشگی ضمانت شرکت گلدیران و همچنین بیمه محصولات که به‌تازگی به سبد خدماتی برند جی پلاس اضافه شده، باز هم برگ زرینی در ارائه امکانات منحصربه‌فرد به مشتریان این برند محبوب می‌باشد. 

ماشین ظرفشویی

در مورد ماشین های ظرفشویی برند جی پلاس حرف‌های گفتنی زیادی وجود دارد. این محصول با مدل‌های مختلف تنوع مطلوبی را ایجاد کرده و از مدل 2 کشو با امکانات مناسب تا مدل سه کشو با ویژگی‌های برجسته، تمام سلایق و نیازها را پوشش می‌دهد.

طراحی ظاهری زیبا، مصرف آب و انرژی پایین، قابلیت‌های کاربردی و شستشوی مطلوب، ماشین های ظرفشویی جی پلاس را به انتخاب بسیاری از متقاضیان این محصول در بازار تبدیل کرده است.

امکاناتی نظیر برنامه شستشوی خودکار یا Auto Wash به‌منظور تشخیص اوتوماتیک میزان کثیفی ظروف و تنظیم شستشوی متناسب با آن، باز شدن خودکار درب پس از شستشو (AOD) به منظور تخلیه بخار و بو و کاهش لک ظروف و شستشوی بهداشتی یا Hygiene Wash به منظور ضد عفونی کردن ظروف تنها بخشی از قابلیت‌های موجود بر روی مدل‌های مختلف ظرفشویی های جی پلاس می‌باشد.

در این میان ذکر ویژگی‌هایی نظیر شستشوی نصف ظرفیت (Half Load)، خشک کن کامل (Dry+)، شستشوی رسوبات داخلی (Self Clean) و قابلیت کاهش زمان شستشوی اصلی (Express) نیز خالی از لطف نیست.

بر روی ماشین های ظرفشویی نیز همچون سایر کالاهای سبد محصولی برند جی پلاس، ضمانت شرکت گلدیران و نیز بیمه محصولات که به‌تازگی به سبد خدماتی افزوده شده وجود دارد که تجمیع این دو خدمت ترکیبی منحصربه‌فرد در زمینه خدمات پس از فروش را برای مشتریان ایجاد نموده است.

مایکروویو

شرکت گلدیران با شعار روی خوش زندگی همیشه در صدد ارائه محصولات پیشرو برای آسایش مشتریان خود بوده است. در همین راستا، این شرکت اقدام به ارائه سری محصولات مایکروویو جی پلاس خود با قابلیت منحصربه‌فرد درست کردن غذای ایرانی نموده است که این امکان در هیچ‌یک از محصولات رقبا وجود ندارد. با استفاده از این قابلیت، امکان درست کردن غذای ایرانی مانند کوکو سبزی، کباب تابه‌ای، جوجه کباب و برنج به‌راحتی فراهم شده است و کاربران پس از آماده‌سازی مواد اولیه، تنها با استفاده از این قابلیت می‌توانند به بهترین نتیجه دست پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*