مونتاژ ویدیویی هوش مصنوعی در گوشی‌های گلکسی S24

گوشی های گلکسی S24 به دستیار مونتاژ ویدیویی با هوش مصنوعی مجهز می‌شوند

گوشی های گلکسی S24 از امکانات متعدد هوش مصنوعی بهره خواهند برد که یکی از آن‌ها، یک دستیار مونتاژ ویدیویی حرفه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی است.

سامسونگ سرمایه‌گذاری بزرگی روی ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی کرده تا گوشی‌های خانواده گلکسی S24 را برای مشتریان جذاب کند. از آنجا که مولد هوش مصنوعی و پردازش هوش مصنوعی در همه جا رواج پیدا کرده‌اند، سامسونگ قصد دارد در پرچمداران آتی خودش از آن‌ها استفاده کند. نه تنها گوشی‌های جدید سری Galaxy S سامسونگ به‌عنوان «هوشی‌های مجهز به هوش مصنوعی» معرفی می‌شوند، بلکه انتظار می‌رود انبوهی از امکانات مبتنی بر هوش مصنوعی با آپدیت بزرگ بعدی سامسونگ یعنی One UI 6.1 به این گوشی‌ها افزوده شود.

بیشتر بخوانید:

قابلیت‌های هوش مصنوعی در وان یو آی 6.1 سامسونگ لو رفت + تصاویر

بدیهی است که این بروزرسانی بزرگ برای نخستین بار با گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ عرضه خواهد شد. گوشی‌هایی که از سخت افزار مناسبی برخوردارند که می‌تواند وظایف هوش مصنوعی را مستقیما روی خود دستگاه انجام دهد. افشاگری با نام Bennet Buhner در شبکه اجتماعی ایکس فاش کرده که برخی از قابلیت‌های AI درون وان یو آی ۶.۱ به‌صورت انحصاری برای گوشی‌های سری S24 خواهند بود. یکی از آن‌ها به فیلمبرداری با گوش کمک می‌کند و دومی یک دستیار مونتاژ ویدیویی حرفه‌ای است.

دستیار مونتاژ ویدیویی هوشمند در سری گلکسی S24

مونتاژ ویدیویی هوش مصنوعی در گوشی‌های گلکسی S24

این افشاگر می‌گوید که سامسونگ نهایت استفاده را از فناوری هوش مصنوعی برای کار با ویدیوها روی گوشی‌های پرچمدارش برده است. البته فعلا مشخص نیست که پردازش این وظایف روی دستگاه انجام می‌شود یا مثل قابلیت هوشمند Video Boost گوشی گوگل پیکسل ۸ پرو در فضای ابری اجرا می‌شوند. اما همانطور که امروز در خبر دیگری خواندیم، هوش مصنوعی به دوربین این گوشی‌ها به‌خصوص دوربین گلکسی S24 اولترا کمک می‌کند تا عکس‌های درخشان‌تر و بهتری را در شب ثبت کند.

گزارش شده که هوش مصنوعی در گوشی‌های سری Galaxy S24 به حذف اشیاء اضافی در ویدیوها کمک می‌کند. سپس هوش مصنوعی کل ویدیو را پردازش می‌کند تا سوژه انتخاب شده را به بهترین شکل ممکن از صحنه حذف کند. علاوه بر این، شایعه شده که سامسونگ یک ربات چت انحصاری مثل ChatGPT را هم برای پرچمداران جدیدش توسعه داده که یا هنگام عرضه یا در یک بروزرسانی در آینده، در دسترس کاربران خانواده اس ۲۴ قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*