دوربین گلسی اس ۲۴ اولترا

با دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا عکس‌های چشم‌نوازی در شب بگیرید

افشاگران می‌گویند دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا یک حالت ۲۰۰ مگاپیکسلی شگفت‌انگیز و حالت عکاسی شبانه قدرتمندی را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد که به‌لطف آن‌ها عکس‌های چشم‌نوازی را ثبت خواهند کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ تا چند هفته دیگر رسما از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 خودش رونمایی کند و در رأس آن‌ها گلکسی اس ۲۴ اولترا توانمند حضور خواهد داشت. در مطلب جداگانه‌ای اطلاعات و مشخصات فنی مربوط به دوربین Galaxy S24 Ultra و حتی دو نسل بعد آن را بررسی کردیم. اطلاعاتی که امروز به‌دست ما رسیده، کمی بیشتر به جزئیات دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا پرداخته و نشان می‌دهد که چرا این محصول، قدرتمندترین دوربین گوشی‌های سامسونگ را در طول تاریخ ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

چگونه جستجوی ایمن را در سامسونگ، شیائومی یا آیفون غیرفعال کنیم؟

حالت‌های عکاسی جدید و جذاب در دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا

آنطور که در این گزارش جدید آمده، سامسونگ به‌دنبال بهبود عملکرد حالت عکاسی شبانه یا Night Mode روی نسخه اولترا گوشی‌های جدیدش است، در حالی که قرار است یک حالت ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید با بهینه‌سازی هوش مصنوعی هم به حالت‌های دوربین آن افزوده شود. الگوریتمی که در پشت صحنه این حالت حضور دارد، ۱۲ نوع مختلف از اشیاء را شناسایی می‌کند و با بهینه کردن آن، به بهبود کیفیت تصویر نهایی کمک می‌کند. این‌ها تماما اطلاعاتی هستند که Ice Universe، افشاگر مطرح دنیای موبایل در اختیار ما گذاشته است. افشاگری که ثابت کرده ارزش اعتماد کردن را دارد.

دوربین گلسی اس ۲۴ اولترا

گلکسی اس ۲۴ اولترا، تنها عضو خانواده S24 خواهد بود که از نسخه انحصاری چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام قدرت می‌گیرد. کوالکام این تراشه را با وعده‌های بزرگی در زمینه هوش مصنوعی معرفی کرده و به‌نظر می‌رسد که پرچمدار جدید سامسونگ می‌توانند از تمام امکانات جدید آن بهره‌مند شود.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ با کمک هوش مصنوعی، توان زوم دوربین را فرسنگ‌ها جابه‌جا می‌کند + ویدیو

بر اساس گزارش‌های قبلی، سامسونگ کیفیت تصاویر را در فرآیند پردازش بهبود خواهد بخشید و به کاربران اجازه می‌دهد آن‌ها را با استفاده از قابلیتی به‌نام Photo Remaster، ویرایش کنند. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب پرچمداران سال آینده سامسونگ، فیلتر دوربین Neutral Density است که در حال حاضر هم جزو برنامه Expert RAW هست، ولی حالا مستقیما به برنامه دوربین خود گوشی Galaxy S24 Ultra خواهد آمد. به‌زودی اطلاعات بیشتری از این محصول به‌دست ما می‌رسد که می‌توانیم با شما به‌اشتراک بگذاریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*