هدایای ایرانسل یلدای 1402

هدایای ایرانسل به مناسبت یلدای 1402 معرفی شدند

جزئیات هدایای ایرانسل به مناسبت یلدای 1402 اعلام شد. ایرانسل در شب یلدا، مکالمه و اینترنت همراه هدیه به مشترکان خود ارائه می‌دهد.

شب یلدا به‌عنوان طولانی‌ترین شب سال در راه است و طبق سنت‌های تاریخی ایرانیان، مردم در این شب دور هم جمع می‌شوند، حال یکدیگر را می‌پرسند و آغاز نور و گرما و حرکت به سمت بهار را جشن می‌گیرند. به همین مناسبت، شرکت ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، امسال نیز مانند سال‌های قبل، هدایای ویژه‌ای را به مناسبت شب یلدا در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد. این هدایا با هدف تسهیل ارتباطات دیجیتال بین خانواده‌ها، حتی از فواصل دور ارائه می‌شوند.

هدایای ایرانسل برای شب یلدای 1402

در ادامه با جزئیات هدایای ویژه ایرانسل به مناسبت شب یلدای 1402 آشنا می‌شویم:

40 دقیقه مکالمه رایگان بعد از 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی

تمامی مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل در روزهای 30 آذر و 1 دی 1402 از هدیه مکالمه 40+4 دقیقه‌ای برخوردار خواهند شد. به این صورت که شما پس از چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی، 40 دقیقه بعدی مکالمه را به‌صورت رایگان انجام خواهید داد. برای بهره‌مندی از این هدیه باید کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* را شماره‌گیری کنید یا به بخش پیشنهادها در سوپراپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نمایید.

این طرح مکالمه هدیه از بامداد 30 آذرماه تا ساعت 23:59 اول دی ماه 1402 در دسترس مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل قرار گرفته و می‌توانید آن را فعال و استفاده کنید.

هدیه شگفت انگیز 40 گیگابایت اینترنت

ایرانسل مانند سال‌های گذشته به مناسبت شب یلدای 1402، هدیه ویژه‌ای را در بخش تکان شگفت‌انگیز سوپراپلیکیشن ایرانسل من در دسترس مشترکان خود قرار داده است. بر این اساس، شما در روزهای 30 آذر و 1 دی ماه 1402 می‌توانید با مراجعه به بخش «تکان شگفت‌انگیز» در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، شانس خود برای برنده شده 40 گیگابایت اینترنت همراه را امتحان کنید. این هدیه 40 گیگابایتی به 1402 نفر از مشترکان اینترنت همراه ایرانسل ارائه می‌شود.

تمامی مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل قادر خواهند بود از بامداد 30 آذر ماه تا ساعت 23:59 اول دی ماه 1402 به بخش تکان شگفت انگیز در صفحه اصلی سوپراپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنند و در این بخش با تکان دادن گوشی همراه خود، شانس خود برای برنده شدن بسته اینترنت 40 گیگابایتی را آزمایش کنند. این بسته، 24 ساعت پس از فعال‌سازی اعتبار خواهد داشت و هر کاربر فقط یک بار شانس برنده شدن آن را دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*