پرفروش ترین رنگ های آیفون

با پرفروش‌ترین رنگ‌های آیفون آشنا شوید

احتمالا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که هنگام خرید یک گوشی، رنگ آن برایتان اهمیت زیادی دارد. حالا به نظر شما در میان مدل‌های مختلف آیفون اپل که در حال حاضر جزو محبوب‌ترین برند در میان گوشی‌های هوشمند به خصوص در ایران است، کدام یک از رنگ‌های آن پر فروش‌تر است؟

آی او اس ۱۷ ظاهر رابط کاربری گوشی‌های آیفون را جذاب‌تر از همیشه کرد اما همه چیز زیبایی رابط کاربری نیست و رنگ گوشی هم اهمیت بالایی دارد و اگر بگوییم گوشی‌های آیفون از نظر ویژگی‌های ظاهری و جذابیت، جزو بهترین گجت‌های تاریخ است اغراق نکرده‌ایم. هر چند اکثر محصولات اپل از نظر ظاهری جذاب هب نظر می‌رسند اما حقیقت این است که برخی از رنگ‌های آیفون‌های اپل، کم‌فروش هستند و اگر می‌خواهید گوشی آیفون خود را مدتی بعد بفروشید، بهتر است بدانید برخی از رنگ‌ها با توجه به تقاضای کمتر، احتمالا قیمت پایین‌ترین داشته باشید. در ادامه‌ی این مطلب با گجت نیوز همراه باشید تا با پر فروش‌ترین رنگ آیفون اپل آشنا شوید.

پرفروش ترین رنگ های آیفون

بر اساس تحقیقاتی که در این مورد انجام شده است، بیشتر دارندگان گوشی‌های آیفون، رنگ‎های مشکی، خاکستری و سفید را در بین گوشی‌های آیفون ترجیح داده‌اند و تعداد کمی از مردم رنگ‌های دیگر را به عنوان رنگ محبوبشان انتخاب نموده‌اند؛ اما این موضوع درباره‌ی همه‌ی مدل‌های آیفون به خصوص مدل‌های جدیدی که به تازگی وارد بازار شده‌اند درست نیست، پس بهتر است آن را با هم بررسی کنیم.

محبوب‌ترین رنگ آیفون

دارندگان آیفون 14 پرو و پرو مکس، بیشترین انتخاب را با 42 درصد احتمال از رنگ منحصر به فرد Deep Purple (بنفش تیره) و 24 درصد از رنگ گلد داشته‌اند. در واقع این یعنی دو سوم از دارندگان آیفون 14 پرو، استفاده از رنگ‌های گوناگون و پر جنب و جوش را ترجیح می‌دهند.

در همین حال، در بین دارندگان آیفون 14 و 14 پلاس حدود 27 درصد از افراد رنگ آبی، 22 درصد رنگ بنفش و 14 درصد رنگ قرمز را انتخاب کرده‌اند؛ بنابراین می‌توان گفت که حدود 63 درصد از افراد در مقایسه با رنگ‌های Midnight و Starlight (مشکی و سفید) ترجیحشان بر رنگ‌های دیگر این گوشی آیفون بوده است.

رنگ های پر فروش آیفون

حالا در میان افرادی که دارنده‌ی گوشی آیفون 12 و SE هستند، نسخه‌ی اولیه‌‌ی رنگ Midnight (مشکی) بیشترین اتنخاب را داشته است. شما در تصویر زیر می‌توانید نتایج کامل پر فروش‌ترین رنگ گوشی‌های آیفون را مشاهده کنید:

حقیقتی که در مورد رنگ‌های گوشی آیفون ممکن است شما را شگفت زده کند این است که رنگ Deep Purple، در میان دارندگان آیفون 14 بسیار محبوب بوده است و گفته می‌شود که افرادی که این رنگ از گوشی آیفون را دارند، آن را نسبت به بقیه‌ی افراد بیشتر نگه می‌دارند و دیرتر به فکر فروش یا تعویض گوشی خود می‌افتند. بخشی از محبوبیت این رنگ می‌تواند به خاطر تبلیغات گسترده‌ی اپل برای مدل‌های 14 و 14 پلاس و همچنین 14 پرو و پرو مکس با این رنگ بنفش جدید باشد. هنوز اطلاعاتی در مورد پرفروش‌ترین رنگ‌های آیفون ۱۵ اپل رسانه‌ای نشده اما در آینده به این مورد نیز خواهیم پرداخت.

اگر به دنبال خرید یک آیفون خوش‌فروش هستید، رنگ خنثی نخرید!

با توجه به شرایط بازار موبایل در سال‌های گذشته، این گجت هم مانند خودرو در حال تبدیل شدن به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شده و بسیاری از کاربران به دنبال خرید گوشی‌هایی خوش‌فروش هستند.

هر چند رنگ‌های خنثی معمولا پرفروش‌تر هستند اما رنگ‌های خاص آیفون، معمولا مشتریانی دارند که حاضرند هزینه بیشتری پرداخت کنند تا رنگی خاص داشته باشند. برای مثال رنگ قرمز گوشی‌های آیفون در گذشته گاهی قیمتی بالاتر از رنگ‌های معمولی داشت.

حالا اگر شما هم تصمیم به خرید یکی از مدل‌های آیفون دارید، بهتر است درباره‌ی انتخاب رنگ آن خوب فکر و تحقیق کنید؛ زیرا قطعا رنگ گوشی شما در خرید و فروش آن در بازار گوشی بسیار تاثیرگذار است و مبلغی که شما برای خرید یک گوشی آیفون باید بپردازید یا هنگام فروش آن دریافت خواهید، بسته به رنگ آن متفاوت خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*