برج مرسدس بنز در دبی

مرسدس بنز برج ساز می‌شود؛ اولین ساختمان مسکونی در دبی (به‌روزرسانی: برج مرسدس بنز معرفی شد)

برج مرسدس بنز در دبی ساخته می‌شود. این خودروساز بزرگ با رویای ساخت یک آسمان خراش لوکس و باشکوه 65 طبقه در قلب شهر دبی وارد دنیای املاک و مستغلات می‌شود.

شاید کمتر کسی باشد که نام شرکت بزرگ خودروسازی مرسدس بنز را تا به حال نشنیده باشد. شهرت این برند تا به امروز مربوط به ساخت خودروها با کاربری‌های مختلف و همچنین ساخت اکسسوری و لوازم‌ جانبی لوکس و همکاری با شرکت‌های مختلف در زمینه‌ی تولید محصولات لوکس بوده تا نام این برند خوش‌نام را همواره شنیده باشیم. حال این برند مشهور که شهرت زیادی را یدک می‌کشد، با همکاری یکی از بزرگ‌ترین سازندگان املاک و مستغلات در شهر دبی، قصد ساختن یک آسمان خراش رویایی را دارد. برج مرسدس بنز که با همکاری شرکت بینگهاتی (Binghatti) ساخته خواهد شد، داری ۶۵ طبقه با کاربری مجزا، ۱۵۰ واحد و ارتفاع ۳۴۱ متر بوده و از فناوری‌های خانه‌ی هوشمند و همچنین سیستم مکانیزه حمل‌ونقل هوشمند بهره می‌برد. بنابراین با یک آسمان خراش گران قیمت و با امکانات فوق پیشرفته مواجه هستیم.

برج مرسدس بنز در دبی

تحقق رویای برج سازی مرسدس بنز در دبی

این برج در مرکز شهر دبی و در نزدیکی بلندترین سازه ساخته شده به دست بشر در جهان یعنی برج خلیفه و همچنین مراکز خرید و تفریحی این شهر ساخته خواهد شد. این ایده‌ی جدید که توسط مرسدس بنز بنیان‌گذاری شده است با نام Places مشارکت و توسعه خواهد یافت. این پروژه برای اولین بار در جهان بیانگر سبک خاصی از طراحی ساده، اما در عین حال پر زرق و برق و لوکس است؛ سبکی از طراحی که شاید در نگاه اول در تناقض معانی غرق می‌شود، اما به خوبی به همه‌ی ما نوید یک سازه‌ی با شکوه را خواهد داد.

برج مرسدس بنز در دبی

طبق اظهارات مدیران ارشد مرسدس بنز، این همکاری سرآغاز عصری جدید برای توسعه املاک و مستغلات در قالب پروژه‌ی Places می‌باشد. آنها معتقدند که بینگهاتی، شریکی ایده‌آل و مورد اطمینان برای پیاده‌سازی اهداف این کمپانی بوده و این برند تلاش کرده است تا تمام دستاوردهای صنعت ساخت خودروهای باکیفیت خود را با تفکری نوین در برج خود اجرا کند و نشانه آن ایجاد حس لوکس بودن، رفاه و آسایش برای ساکنان آینده این برج خواهد بود.

ساخت این برج در سال ۲۰۲۶ نهایی خواهد شد و قیمت پایه واحدهای این برج از حدود ۲.۷ میلیون دلار آغاز و در لوکس‌ترین واحدها به ۱۰ میلیون دلار نیز می‌رسد. طبق بیانیه‌های مطبوعاتی، بینگهاتی و مرسدس بنز بیشتر از یک سال است که روی این پروژه عظیم و نوآورانه همکاری می‌کنند.

لازم به ذکر است که شرکت بینگهاتی سابقه‌ی ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های عظیم و ارزشمندی همچون ساخت آسمان خراشی که توسط کمپانی مطرح ساعت سازی لوکس Jacob & Co طراحی شده یا ساخت برج لوکس و گران قیمت بوگاتی را در کارنامه با ارزش خود دارد.

سبک طراحی این آسمان خراش اگر چه با تصاویر کانسپت به نمایش گذاشته شده، اما تا حدودی بیانگر DNA طراحی نوین برج مرسدس بنز و با الهام از لوگوی این کمپانی مشهور است. محمد بینگهاتی، مدیرعامل شرکت املاک بینگهاتی معتقد است این همکاری هیجان‌انگیز با کمپانی مرسدس بنز صرفا ساخت یک سازه نیست؛ بلکه نمادی است برای نشان دادن سبک جدیدی از زندگی مدرن و هوشمندانه.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*