تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 24 - Galaxy S24

تاریخ رونمایی از پرچمداران جدید سری گلکسی S24 لو رفت (به‌روزرسانی: تایید رسمی سامسونگ)

تاریخ رونمایی از سری گلکسی S24 افشا شد. سامسونگ در جریان رویداد Unpacked 2024 پرچمداران جدید خود را با تمرکز روی هوش مصنوعی معرفی می‌کند.

سامسونگ طی چند سال اخیر با سری گلکسی S اوج رقابت خود با اپل را تجربه می‌کند و در حالی که آیفون 15 شهریور گذشته به بازار معرفی شد، حالا دنبال‌کنندگان دنیای گوشی‌های هوشمند منتظر رونمایی از سری گلکسی S24 هستند. بنا به جدیدترین اخبار تکنولوژی، افشاگر شناخته‌شده Evan Blass تاریخ رونمایی از سری گلکسی S24 را افشا کرده. او در ایکس/توییتر سابق تصویری متحرک از شمارش معکوس رویداد Galaxy Unpacked 2024 به اشتراک گذاشته است که تاریخ برگزاری این رویداد را مشخص می‌کند.

افشای تاریخ رونمایی از سری گلکسی S24 سامسونگ

تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 24 - Galaxy S24

سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد تابستان گذشته اقدام به معرفی دو گوشی تاشو پرچمدار خود گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 کرد. بنا به این تصویر، این شرکت رویداد بعدی آنپکد را روز 27 دی راس ساعت 21:30 به وقت تهران برای معرفی سری S24 برگزار خواهد کرد. پیش از این انتظار می‌رفت که سامسونگ در همین تاریخ رویدادی حضوری در سن خوزه کالیفرنیا برگزار کند.

در این تصویر همچنین نوشته «Galaxy AI در راه است» به چشم می‌خورد؛ Galaxy AI هوش مصنوعی تازه توسعه یافته سامسونگ است که فراتر از یک دستیار صوتی ساده مثل بیکسبی خواهد بود. به نظر می‌رسد Galaxy AI بر پایه مدل هوش مصنوعی جدید سامسونگ با نام Gauss توسعه پیدا کرده و هرچند جزئیات زیادی درباره قابلیت‌های آن در دسترس نیست، به‌عنوان مثال ذکر شده است که توانایی ترجمه گفتگوها طی تماس تلفنی است را دارد تا عملاً کاربر را بی‌نیاز از برنامه‌های ساخته کمپانی‌های دیگر کند. سامسونگ Galaxy AI را «جامع‌ترین هوش» ساخته شده توسط خود توصیف کرده و انتظار می‌رود آن را در سری اس 24 به کار بگیرد.

با افشای تاریخ رونمایی از گلکسی S24 احتمال داده می‌شود که سامسونگ به‌زودی این تاریخ را به‌صورت رسمی اعلام کند. در نهایت، شما کاربران گجت نیوز چه انتظاراتی از رویداد پیش رو این غول فناوری کره‌ای دارید؟

به‌روزرسانی: تایید تاریخ معرفی اس 24 توسط سامسونگ

پس از افشای تاریخ برگزاری رویداد جدید آنپکد، سامسونگ بالاخره رسماً آن را تایید کرد. شعبه استرالیای این شرکت کره‌ای از طریق ایکس/توییتر سابق اعلام کرد که آنپکد روز 27 دی (17 ژانویه) راس ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد. در حالی که آنپکد قبلی در سئول کره جنوبی برگزار شد، این بار سامسونگ از سن خوزه کالیفرنیا اقدام به معرفی محصولات جدید خود خواهد کرد. همان‌طور که انتظار می‌رود، طی این رویداد از نسخه‌های استاندارد، پلاس و اولترا گلکسی S24 پرده‌برداری می‌شود؛ پرچمداران جذابی که از همین ابتدای سال جدید میلادی بازار گوشی‌های هوشمند را داغ می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*