همراه اول نمایشگاه تلکام 2023

همراه اول با شعار به آینده متصل شو در نمایشگاه تلکام 2023 حضور پیدا می‌کند

اپراتور همراه اول با شعار «به آینده متصل شو» به نمایشگاه تلکام 2023 می‌رود تا جدیدترین سرویس‌های خود را در 6 زون تخصصی ارائه کند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام 2023) با محوریت «تحول دیجیتال و اتصال پذیری» طی بازه 2 دی تا 5 دی 1402 در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. هیئت‌های تجاری از 9 کشور در این رویداد 4 روزه حضور و مشارکت خواهند داشت و همراه اول نیز با شعار به آینده متصل شود در سالن 6 محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور پیدا خواهد کرد.

حضور همراه اول در در نمایشگاه تلکام 2023

همراه اول که به‌عنوان لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال محسوب می‌شود، قصد دارد در 6 زون تخصصی «IOT»، «5G»، «امنیت»، «سرویس‌های اپراتوری»، «آینده ارتباطی» و «خدمات مشترکان» در این نمایشگاه سرویس‌ها و محصولات خود را ارائه کند.

زون اینترنت اشیاء همراه اول به ارائه سرویس‌های «خودروی متصل»، «ردگیری و مانیتورینگ کانتینری» و «ابزارهای هوشمند» اختصاص دارد. این اپراتور در زون امنیت نیز قصد دارد سرویس‌های «بیسیم سازمانی آواک»، «راهکارهای جامع امضای دیجیتال» و «اپراتور امنیت» را معرفی کند.

همراه اول در زون تخصصی 5G یا فناوری نسل پنجم ارتباط نیز که به رویکرد این اپراتور برای توسعه آخرین نسل از فناوری‌ها بر بستر شبکه ارتباطی اشاره دارد، «تجربه استفاده از پلتفرم بومی Mec در قالب یک یوزکیس» را با بازدیدکنندگان به اشتراک خواهد گذاشت. همچنین در این زون «راهکارهای جامع شبکه سلولی خصوصی» و «مودم‌های 5G» نیز ارائه خواهد شد.

بازدیدکنندگان نمایشگاه تلکام 2023 با مراجعه به غرفه همراه اول می‌توانند با محورهای اصلی «فراخوان ایده و محصول 5G» آشنا شوند. همچنین اگر بازدیدکنندگان ایده، راهکار یا محصولی در زمینه یوزکیس‌های نسل پنجم ارتباطی دارند می‌توانند از مزایا و جوایز شرکت در این فراخوان استفاده کنند. در زون سرویس‌های اپراتوری نیز «خدمات رومینگ بین الملل و بین اپراتوری»، «سبد سیمکارت» و «خدمات ابری» ارائه خواهد شد.

همراه اول قصد دارد در زون آینده ارتباطی راه حل «واقعیت افزوده در دنیای تلکام» و در زون خدمات مشترکان نیز سرویس‌های «خدمات در محل همراه یار»، «باشگاه مشتریان»، «از من بپرس» و «توسعه خدمات غیرحضوری» را ارائه کند.

از سایر بخش‌های نمایشگاه تلکام 2023 می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی اشاره کرد که متخصصان همراه اول نیز در آن حضور پیدا خواهند کرد. لازم به ذکر است متخصصان صنعت مخابرات و علاقه‌مندان طی بازه 2 تا 5 دی می‌توانند از ساعت 8 الی 15 در نمایشگاه تلکام 2023 حضور یابند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*