تصاویر سامسونگ گلکسی اس 24 - Galaxy S24

تصاویر رسمی گلکسی اس 24 سامسونگ در 4 رنگ لو رفت

عکس های نسخه استاندارد Galaxy S24 در رنگ‌های مختلف به بیرون درز پیدا کرد. در ادامه تصاویر نسخه معمولی گلکسی اس 24 سامسونگ را مشاهده کنید.

به‌تازگی تاریخ رونمایی از گلکسی اس 24 افشا شد و در حالی که چیزی به معرفی این سری پرچمدار سامسونگ باقی نمانده، تصاویر نسخه استاندارد آن هم به بیرون درز پیدا کرده‌اند. این تصاویر که به نظر می‌رسد همان رندرهای رسمی باشند، نسخه استاندارد این گوشی را در چندین رنگ مختلف به نمایش می‌گذارند.

تصاویر لو رفته نسخه استاندارد سامسونگ گلکسی اس 24

در تصاویر لو رفته از گلکسی اس 24 سامسونگ به‌طور دقیق‌ این گوشی در رنگ‌های مشکی (Onyx Black)، خاکستری (Marble Gray)، زرد (Amber Yellow) و بنفش (Cobalt Violet) دیده می‌شود. البته لازم به ذکر است که این گوشی در رنگ‌های نارنجی، آبی و سبز هم عرضه می‌شود؛ منتها این نسخه‌ها در انحصار وب‌سایت رسمی سامسونگ قرار خواهند داشت.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، نسخه استاندارد سری جدید سری پرچمدار S کماکان دست‌نخورده مانده است و با همان فرمول چند سری قبلی بازی می‌کند. حواشی هم‌اندازه دور نمایشگر، پنل تخت صفحه نمایش و گوشه‌های منحنی به‌همراه دکمه‌های تخت خاموش و روشن و تنظیم صدا همه در کنار هم همان طراحی یکدستی را شکل داده‌اند که به نظر می‌رسد سامسونگ از نتیجه آن در این چند سال راضی بوده است. ضمناً بر اساس زمزمه‌هایی که پیش‌تر به گوش می‌رسید، نسخه‌های استاندارد و پلاس S24 مثل قبل فریم آلومینیومی خواهند داشت.

در پنل پشتی سامسونگ گلکسی اس 24 استاندارد تغییری جزئی صورت گرفته است که احتمالاً باید تصاویر این گوشی و نسخه قبلی آن را کنار هم بگذارید تا بتوانید تشخیص بدهید. محل فلش دوربین که پیش از این در بالای پنل جا داشت، حالا کمی پایین‌تر آمده است.

بنا به اطلاعات افشا شده تاکنون، پرچمدار جدید سامسونگ یک نمایشگر اولد ال‌تی‌پی‌او 6.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340، حداکثر روشنایی 2500 نیتی و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز دارد. احتمالاً دوربین‌های این گوشی نسبت به سال گذشته تغییر نمی‌کنند، ولی چیپست جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 برای نسخه آمریکایی آن به کار گرفته شده است. با این حال، سامسونگ آن را در برخی از مناطق از جمله اروپا با اگزینوس 2400 عرضه می‌کند.

برای نسخه استاندارد S24 حداقل 8 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است، در حالی که ظرفیت رم نسخه پلاس به 12 گیگابایت می‌رسد. حداقل فضای ذخیره‌سازی هم 128 گیگابایت خواهد بود. این گوشی از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که 100 میلی­‌آمپر ساعت ظرفیت بیشتری در مقایسه با S23 دارد، هرچند سرعت شارژ آن همچنان 25 وات خواهد بود؛ البته در حالت بی‌سیم سرعت شارژ به 15 وات کاهش پیدا می‌کند.

از لحاظ نرم‌افزاری هم گلکسی اس 24 سامسونگ با دست پر می‌آید. این پرچمدار کره‌ای بر پایه سیستم عامل اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.1 کار می‌کند که در پیروی از موج کنونی به راه افتاده در دنیای گوشی‌های هوشمند، پر از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود. در واقع Galaxy AI، هوش مصنوعی تازه توسعه یافته توسط سامسونگ قرار است تجربه‌ای جدید برای کاربران این گوشی بالارده فراهم کند. ارتباط ماهواره ای گلکسی اس ۲۴ هم یکی دیگر از قابلیت‌های جدید برجسته آن به حساب می‌آید.

انتظار می‌رود سامسونگ روز 27 دی راس ساعت 21:30 به وقت تهران طی رویداد آنپکد رسماً از سری S24 رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*