گجت کاربر اندروید 2024

10 گجت جذاب که هر کاربر اندروید در سال 2024 به آن‌ها نیاز خواهد داشت

با نزدیک شدن به آغاز سال 2024 در ادامه به بررسی چند گجت جذاب و کاربری می‌پردازیم که در این سال برای هر کاربر اندروید ضروری است.

اگر یک گوشی اندرویدی در اختیار دارید، 2024 سال هیجان‌انگیز و جذابی برایتان خواهد بود؛ چرا که می‌توانید به اکسسوری‌های گوناگونی برای دستگاه اندرویدی خود دسترسی داشته باشید. اکوسیستم اندروید از لوازم جانبی و گجت‌های فراوانی پشتیبانی می‌کند که می‌توانید با خرید هریک از آن‌ها تجربه کار با گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به‌طور قابل ملاحظه‌ای ارتقا دهید.

به بهانه نزدیک شدن به آغاز سال 2024 در ادامه این متن سعی داریم تعدادی از جذاب ترین گجت هایی که کاربران اندروید می‌توانند در سال 2024 خریداری کنند را معرفی کنیم. در اینجا از معرفی کیس و کاور برای گوشی یا تبلت اندرویدی خودداری کرده‌ایم؛ چرا که این دسته از لوازم جانبی تنوع فوق‌العاده زیادی دارد. از سوی دیگر اما بهترین و جذاب‌ترین محصولات از دسته‌های مختلفی نظیر پاوربانک، ایرباد، اسپیکر، کیبورد بلوتوث و دیگر دسته‌ها در لیست امروز جای گرفته‌اند. به همین دلیل لیست امروز فوق‌العاده متنوع و گسترده طراحی شده و می‌تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از شما باشد.‌

در گجت نیوز بخوانید:

بهترین گجت های سال ۲۰۲۳ ؛ از مک بوک پرو جدید تا کنسول دستی کلاسیک انبرنیک

جذاب‌ترین گجت های مخصوص یک کاربر اندروید در سال 2024

با تنوع فوق‌العاده‌ای که بازار گجت‌های اندرویدی دارد، انتخاب تنها ده محصول کاری سخت و دشوار است. با این وجود در ادامه می‌توانید تعدادی از بهترین گجت‌های مخصوص کاربران اندروید را مشاهده فرمایید.

ایرباد بیسیم Sony WF-1000XM5 Truly Wireless

ایرباد بیسیم سونی

اگر به تجربه بصری گوشی اندرویدی خود و کیفیت صدای بالاتر در آن اهمیت می‌دهید، بهتر است ایرباد WF-1000XM5 سونی را انتخاب کنید؛ چرا که این ایربادها گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای علاقمندان به موزیک به شمار می‌روند و در مقایسه با نسل قبل پیشرفت‌های فراوانی داشته‌اند. به‌طور خاص، بازتولید صدا در این ایربادها بهبود یافته و توازن بهتری بین باس و صدای زیر در آن برقرار شده است.

WF-1000XM5 به‌مراتب جمع و جورتر از نسل قبلی خود طراحی شده و از یک طراحی دایره‌ای جذاب بهره می‌برد که قرار گرفتن آن در گوشی را بسیار ساده‌تر می‌سازد. کاربران همچنین می‌توانند از میان اندازه‌های مختلف سَری (Eartip) مناسب‌ترین گزینه برای گوشی خود را انتخاب کرده و مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی کنند. این سری‌ها همچنین به‌صورت غیرفعال هم به حذف نویز محیط پرداخت و در کنار الگوریتم حذف نویز بی‌نقص دستگاه عملکردی فوق‌العاده را در ارائه متمرکزترین صدای ممکن ارائه می‌دهند. این ایربادها همچنین با تمامی دستگا‌ه‌ها و سیستم عامل‌های مهم بازار موبایل سازگار هستند. با این وجود در دستگاه‌های اندرویدی، یک بار ضربه زدن به بدنه ایرفون باعث فعال شدن دستیار گوگل شده و کاربری مناسب‌تری ارائه می‌دهد.

البته اگر قصد خرید این ایربادهای کم‌نقص سونی را دارید، باید برای پرداخت هزینه 300 دلاری خرید آن آماده شوید! در این میان، ایربادهای پیکسل بادز پرو گوگل هم گزینه‌هایی بسیار مناسب هستند کیفیت صدای خوب و حذف نویز قابل قبولی را ارائه داده و 200 دلار قیمت دارند.‌ علاوه بر این، علاقمندان به هدفون‌های روگوشی نیز می‌توانند سراغ Bose Quiet Comfort Ultra بروند که با قیمت 430 دلاری بسیار گران است؛ اما یکی از کامل‌ترین تجربه‌های صوتی در دنیا را ارائه می‌کند.

گیره نگهدارنده موبایل WeatherTech CupFone

گجت کاربر اندروید 2024

WeatherTech CupFone یک اکسسوری فوق‌العاده کاربردی است که گوشی موبایل شما را به گیره نگهدارنده گوشی موبایل در خودرو تبدیل می‌کند. طراحی این اکسسوری بسیار خلاقانه صورت گرفته و متشکل از چندین لیوان است که داخل یکدیگر قرار دارند. این لیوان‌ها وظیفه تنظیم ضخامت گیره را بر عهده دارند؛ به طوری که با تغییر تعداد لیوان‌ها می‌توان ضخامت را کم و زیاد کرد کرد و دستگاه را داخل جالیوانی هر خودرو با هر اندازه‌ای قرار داد.

این دستگاه همچنین به یک بازوی بلند تنظیم‌پذیر هم مجهز است که به کمک آن می‌توان گوشی را در هو وضعیت دلخواه نگه داشت. مهم‌ترین مورد استفاده از بازوی چرخان در خودروهایی‌ست که جالیوانی آن‌ها بیش از اندازه جلو یا عقب کنسول واقع شده و دسترسی به آن را دشوار می‌کند. همچنین خود گیره نیز روی یک لولا قرار گرفته که امکان تغییر موقعیت آنی این گیره را فراهم می‌کند. علاوه بر این، ارتفاع این گیره نیز از 2 تا 10 سانتیمتر متغیر است. قیمت گیره نگهدارنده موبایل WeatherTech CupFone حدود 55 دلار است.

علاوه بر این، اگر قصد دارید گوشی موبایلتان را در فاصله‌ای بالاتر قرار دهید، می‌توانید گیره WeatherTech CupFone XL را انتخاب کنید که بازوی بزرگتری داشته و قیمتی 48 دلاری دارد.

پاوربانک Iniu BI-B63

پاوربانک Iniu

پاوربانک هم یکی دیگر از گجت های مهمی است که هر کاربر اندروید در سال 2024 به آن احتیاج خواهد داشت. پاوربانک‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلف و با توان شارژ متفاوت به بازار عرضه شده‌اند. با این حال، Iniu BI-B63 محصولی منحصربفرد است که استفاده‌های فراوانی داشته و قادر است به‌طور همزمان گوشی، تبلت و کامپیوتر شما را شارژ کند. این پاوربانک جعبه‌ای مستطیلی شکل و ساده داشته و ظرفیت آن 25 هزار میلی آمپر ساعتی است. پاوربانک Iniu BI-B63 همچنین قادر است لپ تاپ‌های 65 واتی را از طریق درگاه USB-C شارژ کند. Iniu البته پاوربانک‌های 100 و 140 واتی هم تولید می‌کند.

پاوربانک مورد بحث همچنین از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی کرده و بر اساس تخمین‌های کمپانی سازنده قادرند 60 درصد ظرفیت یک گوشی موبایل را در تنها سی دقیقه شارژ کنند. بعلاوه، Iniu BI-B63 از یک قاب مستحکم و صفحه نمایش بزرگ در بالا بهره می‌برد که میزان شارژ باقی مانده در دستگاه و وضعیت کنونی آن را به نمایش می‌گذارد. این پاوربانک به دو درگاه USB-C مجهز به استاندارد USB Power Delivery و یک پورت USB-A مجهز خواهد بود که همگی به‌طور دقیق علامتگذاری شده‌اند تا استفاده از آن‌ها ساده‌تر شود. قیمت این پاوربانک برابر با 90 دلار است.

همچنین گزینه سبک‌تر و کوچکتر دیگری در بازار که قادر به ارائه شارژ بیسیم هم هست، Anker PowerCore III خواهد بود که ارتفاعی نزدیک به یک گوشی موبایل داشته و ظرفیتی 10 هزار میلی آمپر ساعتی دارد. بعلاوه، شارژ بیسیم این پاوربانک با توان 10 وات انجام شده و شارژ سریع USB-C آن با توان 18 وات انجام می‌پذیرد. انکر همچنین در سال 2024 قصد دارد از پاوربانک‌های جدید خود مجهز به استاندارد بیسیم Qi2 هم رونمایی کند. شارژرهای Qi2 همانند سیستم مگ سیف در آیفون ها از یک حلقه مغناطیسی بهره برده و شارژ بیسیم سریعتری را به ارمغان می‌آورد. در حال حاضر گوشی‌های آیفون از iPhone 13 به بعد از شارژ بیسیم Qi2 پشتیبانی می‌کنند و گوشی‌های اندرویدی هم قرار است از سال 2024 به آن‌ها ملحق شوند.

Tile Mate

گجت کاربر اندروید 2024

تایل میت یکی از نخستین ردیاب‌های بلوتوث در دنیاست که همچنان یکی از بهترین مدل‌ها نیز به شمار می‌رود. این ردیاب قادر است از طریق حفره تعبیه شده در قسمت بالا به سوژه مورد نیاز متصل شده یا به‌سادگی درون کیف یا جعبه‌ای که قصد ردیابی‌اش را داریم پرتاب شده و محل دقیق سوژه را نمایش دهد. باتری داخلی این دستگاه قادر است انرژی لازم برای سه سال فعالیت مداوم دستگاه را فراهم کند. علاوه بر این، Tile Mate همچنین دامنه عملکرد بیش از 75 متری داشته و استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت را کسب کرده است.

اگر دنبال محصولی با دامنه عملکرد بالاتر و باتری قابل تعویض می‌گردید، پیشنهاد ما به شما Tile Pro است که اندکی بزرگتر و گران‌تر بوده و شعاع عملکردی 121 متری دارد.‌ همچنین برای ردیابی سوژه‌های کوچکتر باید Tile Sticker را انتخاب کنید که جمع و جورتر بوده و می‌توان آن را به سوژه چسباند! جالب است که بدانید هم Tile Pro و هم Tile Sticker هر دو استانداردهای IP67 را برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت کسب کرده‌اند.

همچنین تمامی ردیاب‌های Tile از طریق بلوتوث کار می‌کنند و با آمازون الکسا و دستیار گوگل سازگار هستند. پیدا کردن سوژه‌ها از طریق اپلیکیشن Tile انجام می‌شود و اگر خارج از محدوده عملیاتی اصلی خود شوید، می‌توانید به شبکه گسترده استفاده‌کنندگان از این ردیاب‌ها متصل شوید و آیتم گم‌شده خود را راحت‌تر پیدا کنید. علاوه بر این، با خرید بسته‌های پریمیوم این سرویس می‌توانید در صورت جا گذاشتن هر چیزی آن را به‌سادگی پیدا کنید. در حال حاضر Tile Mate قیمتی 25 دلاری دارد؛ درحالیکه Tile Pro و Tile Sticker نیز به‌ترتیب با قیمت‌های 35 و 30 دلار قابل خرید خواهند بود.

البته کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ می‌توانند اسمارت تگ 2 سامسونگ را انتخاب کنند که سازگاری بسیار بهتری با اکوسیستم نرم افزاری کره‌ای‌ها دارد. این دستگاه ابعاد بزرگتر و دامنه عملکرد یکسانی در مقایسه با Tile Mate داشته و استاندارد IP67 را برای مقابله در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت به دست آورده است. Samsung SmartTag2 در حال حاضر در آمازون قیمتی 25 دلاری دارد.

دسته بازی GameSir X3

دسته بازی GameSir

در سال‌های گذشته اکسسوری‌های زیادی برای گیمرهای موبایل به بازار عرضه شده است. در میان این گجت‌ها، دسته‌های موبایل، پرطرفدارترین لوازم جانبی به شمار می‌روند که تجربه‌ای بسیار شبیه به کنسول‌های دستی را در گوشی‌ها ارائه می‌دهند. دسته‌های موبایل GameSir X3 یکی از بهترین گجت های مخصوص گیم برای کاربران اندروید به شمار می‌روند که ضمن ارائه قابلیت‌های مختلف دسته‌های حرفه‌ای کنسول، وظیفه تهویه و خنک کردن گوشی شما حین بازی را نیز بر عهده دارد.

معمولا گوشی‌های موبایل در حین اجرای بازی‌های ویدیویی به دلیل روشن ماندن بیش از اندازه صفحه نمایش داغ می‌کنند. دسته X3 این مشکل را با تعبیه یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند برطرف کرده است. مساحت ناحیه انتقال حرارت این دسته 4000 میلیمتر مربع است و در آن از یک لایه خنک‌کننده سیلیکونی واقع شده روی یک ورق سرد مسی استفاده شده است.‌ در میان ورق سرد مس و دافع حرارت این سیستم، یک ماژول خنک‌کننده پلتیر قرار گرفته و در پایین‌ترین قسمت سیستم خنک‌کننده هم فن هفت پره دستگاه مجهز به سیستم کاهش نویز واقع شده است.

دسته X3 همچنین از D-Pad، آنالوگ و کلیدهای استاندارد کنسول‌ها بازی بهره برده و پس از نصب آن روی گوشی می‌توان به‌سادگی دستگاه را مثل یک گیمر حرفه‌ای در دو دست گرفت. تمامی کلیدهای این دسته اعم از D-Pad و آنالوگ کاملا قابل جابجایی و تعویض بوده و آزادی عمل فوق‌العاده‌ای به گیمرها خواهند داد.

اگر دنبال یک دستگاه سبک‌تر هستید، می‌توانید GameSir G8 Galileo را انتخاب کنید. این دسته فاقد سیستم خنک‌کننده است، اما در عوض فوق‌العاده خوش‌دست طراحی شده و ظاهر بسیار ارگونومیکی دارد. قیمت مدل‌های X3 و S8 Galileo از دسته‌های GameSir به‌ترتیب برابر با 100 و 80 دلار است.

در این میان، RIG Nacon MG-X Pro هم دسته مناسبی است که هم روی ایکس باکس و هم اندروید به‌خوبی کار کرده و چینش کلیدهایش شبیه به دسته ایکس باکس است. این دسته قابلیت اتصال به گوشی‌های با اندازه حداکثر 6.7 اینچی را داشته و از بلوتوث 4.2 پشتیبانی می‌کند. قیمت دسته‌های ناکون برابر با 100 دلار است.

اسپیکر هوشمند پرتابل Bose

اسپیکر Bose

اسپیکر هوشمند پرتابل Bose صدای بسیار رسا و بلندی را در یک پکیج پرتابل پخش می‌کند. این اسپیکر از سه رادیاتور برای پخش صدا در همه جهات (360 درجه) استفاده می‌کند و قادر است از طریق بلوتوث به گوشی موبایل شما متصل شود. اسپیکر Bose همچنین شارژدهی باتری 12 ساعته داشته و طراحی فوق‌العاده اسپرت و در عین حال مقاومی دارد. علاوه بر این، استاندارد IPX4 نیز دیگر قابلیت جذاب و قابل توجه این اسپیکر به شمار می‌رود.

اسپیکرهای برند Bose همواره به ارائه بهترین کیفیت صوتی معروف هستند و این مدل پرتابل نیز از این قضیه مستثنی نیست! در کنار این کیفیت استثنایی، اسپیکر بلوتوثی Bose همچنین از قابلیت‌های فراوانی نیز بهره می‌برد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به کروم کست، Apple Air Play 2 و اسپاتیفای کانکت اشاره کرد. بعلاوه، توسط این اسپیکر همچنین می‌توان بدون نیاز به گوشی، آهنگ‌های اسپاتیفای، آمازون موزیک و یوتیوب موزیک پریمیوم را پخش نمود. اسپیکر هوشمند برند سرشناس Bose همچنین قادر به پشتیبانی از آمازون الکسا و دستیار گوگل است و یک گجت عالی برای هر کاربر اندروید در سال 2024 به شمار می‌رود. در این میان از قابلیت Bose SimpleSync هم نمی‌توان گذشت که دو اسپیکر را به یکدیگر متصل کرده و صدای استریو پخش می‌کند. قیمت این اسپیکر برابر با 400 دلار است.

اگر قصد خرید یک هدفون با طراحی کلاسیک و جذاب دارید همچنین می‌توانید JBL Authentics 300 را هم بررسی کنید. شاسی این هدفون از بافتی مانند چرم و بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده است. همچنین صدای استریوی این اسپیکر از دو توییتر یک اینچی و ووفر 5.25 اینچی پخش می‌شود. این دستگاه هم قادر به اتصال به وای فای و هم بلوتوث 5.3 است و باتری داخلی به کار رفته در آن هم عمری 8 ساعته دارد. علاوه بر این، اسپیکر JBL هم مانند نمونه Bose از آمازون الکسا و دستیار صوتی گوگل بهره خواهد برد. قیمت Authentics 300 کمپانی جی بی ال برابر با 450 دلار است.

Anker PowerConf S3

انکر پاور کانف

میکروفون‌ها و اسپیکرهای به کار رفته در گوشی‌های موبایل چه از لحاظ حجم صدا و چه کیفیت چندان قدرتمند نیستند. به همین دلیل افرادی که قصد مکالمه و برقراری تماس با حداکثر کیفیت ممکن را دارند، باید از اسپیکرفون‌های خارجی استفاده کنند. اسپیکر و میکروفون‌های بلوتوثی Anker PowerConf S3 یکی از بهترین نمونه‌های این اسپیکرفون‌هاست که به کمک آن می‌توانید شدت و کیفیت صدای خود در کنفرانس‌ها را افزایش دهید.

این دستگاه از شش میکروفون بهره می‌برد که قابلیت پرتاب صوت تا فاصله نزدیک 5 متر را دارد. این میکروفون‌ها همچنین عملکردی چندجهته داشته و قادر به پخش صدایی کاملا محیطی و 360 درجه هستند. دستگاه جذاب انکر همچنین از سیستم حذف نویز آنی (ریل‌تایم) بهره برده و به‌طور خودکار شدت صدای کاربر را بهبود می‌بخشد. این دستگاه برای استفاده در اتاق‌های کوچک با حضور حداکثر 8 نفر طراحی شده و پلتفرم Zoom نیز به‌طور رسمی آن را در لیست دستگاه‌های مورد پشتیبانی خود قرار داده است. البته تمامی پلتفرم‌های کنفرانس ویدیویی مشابه اعم از سیسکو وب اکس، فیس‌تایم یا اسکایپ بیزنس به‌طور کامل از Anker PowerConf S3 پشتیبانی کرده و از قابلیت‌های آن بهره می‌برند.

به‌طور کلی، این دستگاه جذاب انکر یکی از آن گجت هایی است که کاربر گوشی اندرویدی باید در هر شرایطی همراه خود داشته باشد. این دستگاه همچنین از طریق درگاه USB-C قادر به اتصال به لپ تاپ خواهد بود. این اسپیکرفون انکر قیمتی 125 دلاری دارد.

کیبورد Logitech K480

کیبورد لاجیتک

کیبورد وایرلس لاجیتک کی 480 هم یکی از ارزشمندترین گجت هایی‌ست که در سال 2024 یک کاربر اندروید می‌تواند در اختیار داشته باشد. این دستگاه جمع و جور و مینیمال قادر است به‌طور همزمان به سه دستگاه وصل شده و با اکثر سیستم عامل‌های شناخته شده بازار اعم از ویندوز، مک او اس، آیپد او اس، اندروید یا کروم او اس سازگار است. یک دکمه چرخان در قسمت بالا و سمت چپ این کیبورد به‌سادگی امکان تغییر بین هریک از این سه دستگاه متصل را فراهم می‌کند.‌

ابعاد این کیبورد به‌ترتیب 31 در 4 در 20 سانتیمتر است که آن را به یک همراه کوچک و همیشگی برای گوشی یا تبلت شما تبدیل می‌کند. البته علیرغم این اندازه کوچک، Logitech K480 یک کیبورد فول سایز است که طراحی کاملا آشنایی داشته و حتی چندین کلید میانبر را هم در اختیار کاربر قرار خواهد داد. علاوه بر این، حفره قرار گرفته در بالای این کیبورد نیز به‌خوبی قادر به نگهداری گوشی یا تبلت‌های با ضخامت حداکثر 0.4 اینچی و طول 10 اینچ است. لاجیتک همچنین کیبورد جدیدش را در برابر ریختن مایعات مقاوم توصیف کرده است. این کیبورد از دو باتری AAA تغذیه کرده و محصولی کم‌مصرف به شمار می‌رود. کیبورد لاجیتک K480 قیمتی 50 دلاری دارد.

از طرف دیگر اگر به کیبوردهای فول سایز دارای نام پد علاقمند هستید هم می‌توانید کیبورد بلوتوث/یو اس بی K780 لاجیتک را خریداری کنید. این کیبورد با این که در برابر K480 بزرگتر بوده و حمل آن سخت‌تر است، اما همچنان قابلیت اتصال همزمان به چندین دستگاه را ارائه کرده و محصولی بسیار باارزش تلقی می‌شود.

نمایشگر ViewSonic VP-16 OLED

مانیتور Viewsonic

با در نظر گرفتن اندازه نسبتا کوچک نمایشگر گوشی های موبایل یا تبلت‌های اندرویدی، یک مانیتور سیار که بتواند در نقش یک صفحه نمایش ثانویه برای گوشی اندرویدی شما ظاهر شود، می‌تواند یک گجت فوق‌العاده کلیدی برای هر کاربر اندروید در سال 2024 باشد. در میان نمایشگرهای سیار متعدد موجود در بازار، ViewSonic VP-16 OLED محصولی استثنایی است که به‌خاطر طراحی منحصربفرد و تنظیم‌پدیر پایه‌اش خود را از سایرین جدا کرده است. به کمک پایه‌های تنظیم‌پذیر این مانیتور می‌توانید ارتفاع نمایشگر و زاویه آن را به‌گونه‌ای تغییر دهید تا ارگونومیک‌ترین تجربه ممکن را به دست آورید. این نمایشگر همچنین به همراه سه‌پایه و ورق آفتاب‌گیر تاشو به خریداران ارائه شده تا در شرایط مختلف آب و هوایی بتوان از آن استفاده کرد.

صفحه نمایش 15.6 اینچی مانیتور ویوسونیک رزولوشنی 1920 در 1080 پیکسلی دارد و پانل اولد به کار رفته در آن با ارائه روشنایی 400 نیت و نرخ رفرش 60 هرتز عملکردی مطمئن و قابل اتکا ارائه می‌دهد. نسبت طول به عرض این صفحه نمایش برابر با 16:9 است که برای تماشای محتوای ویدیویی ایده‌آل ارزیابی می‌شود. علاوه بر این، پشتیبانی گسترده این مانیتور از طیف‌های رنگی مختلف در کنار میدان دید 178 درجه‌ای آن باعث شده که طراحان و کاربران حرفه‌ای‌تر نیز از این دستگاه استقبال کرده و به‌خوبی بتوانند از آن استفاده کنند.

وزن این نمایشگر حدودا 900 گرم و ضخامت آن 0.8 اینچ است که حمل آن به‌عنوان صفحه نمایش ثانویه برای یک گوشی یا تبلت را ممکن می‌کند. این مانیتور همچنین با ویندوز و مک او اس نیز سازگار بوده و اتصال آن از طریق یکی از دو دستگاه USB-C به کار رفته در آن انجام می‌شود. این مانیتور همچنین به یک درگاه میکرو اچ دی ام آی هم مجهز بوده و قادر است به‌طور مستقیم به گوشی یا سایر دستگاه‌ها وصل شود. علاوه بر این، جک 3.5 میلیمتری هدفون به کار رفته در این مانیتور 400 دلاری نیز دیگر قابلیت جذاب آن به شمار می‌رود که ارزشی مضاعف به آن بخشیده است.

استند نگهدارنده گوشی و تبلت Saiji

گجت کاربر اندروید 2024

با گشت و گذار در بازار می‌توان استندهای نگهدارنده متعددی برای گوشی و تبلت پیدا کرد. با این حال، چیزی که در بازار کم است، استندهایی هستند که به‌طور همزمان دستگاه‌های با اندازه مختلف را پشتیبانی کنند. استند Saiji یکی از این دستگاه‌هاست که قادر به نگهداری گوشی های موبایل و تبلت‌ها بوده و به‌خوبی صفحه نمایش‌های 4.7 اینچی تا 15.6 اینچی را پشتیبانی می‌کند.

ویژگی جذاب این استندها طراحی منحصربفردشان است که آن را از سایر محصولات بازار متمایز کرده است. همچنین پشتیبانی کامل از گوشی‌ها، تبلت‌ها و کتابخوان‌های الکتریکی نیز دیگر نقطه قوت این استند به شمار می‌رود. استند آلومینیومی در نظر گرفته شده برای این دستگاه با یک فرآیند نصب ساده روی پایه آهنی آن قرار گرفته و می‌تواند ارتفاع دستگاه را بین 11.4 تا 18.1 اینچی تغییر دهد تا ضمن ارائه تجربه‌ای ارگونومیک، دستگاه مورد بحث هم برای برقراری تماس‌های ویدیویی مناسب باشد، هم تماشای ویدیو و هم گرفتن عکس و سایر تجربه‌ها. این دستگاه همچنین می‌تواند 76 درجه حول محور افقی بچرخد تا کاربر بتواند زاویه ایده‌آل برای استفاده از آن را پیدا کند.

این تبلت با قیمت 50 دلار قابل خرید بوده و یکی از کاربردی ترین گجت هایی به شمار می‌رود که هر کاربر اندروید باید در سال 2024 به فکر تهیه کردن آن باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*