رنو تالیانت

رنو تالیانت، ساندرو، ساندرو استپ وی، جاگر، کاردیان و نسل جدید داستر به ایران می‌آیند

محصولات داچیا و رنو شامل رنو تالیانت، ساندرو، ساندرو استپ وی، جاگر، کاردیان و نسل جدید داستر توسط ماموت خودرو وارد ایران خواهند شد.

خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که محصولات داچیا با نشان رنو نظیر رنو تالیانت، ساندرو، ساندرو استپ وی، جاگر، کاردیان و نسل جدید داستر در آینده‌ای نزدیک روانه بازار ایران خواهند شد. هرچند ممنوعیت واردات خودروهای فرانسوی به ایران هنوز لغو نشده، اما شرکت ماموت خودرو مسئولیت خدمات پس از فروش رنو در ایران را بر عهده گرفته است تا احتمال همکاری مجدد ایران و فرانسه در بخش خودرو افزایش پیدا کند.

طبق شنیده‌ها، ماموت خودرو به‌شکل رسمی به نماینده رنو برای ارائه خدمات پس از فروش در ایران تبدیل شده و در همین راستا محصولات رنو نیز به‌شکل وارداتی وارد ایران خواهند شد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات واردات محصولات رنو و داچیا به ایران آشنا خواهیم شد.

جزئیات واردات محصولات رنو به ایران

شرکت ماموت خودرو به‌شکل رسمی خود را نماینده خدمات پس از فروش رنو در ایران معرفی کرده تا به‌زودی شاهد واردات محصولات رنو در بازار ایران باشیم. البته محصولات رنو با حداکثر قیمت 20 هزار دلار روانه بازار خواهند شد. ضمن این‌که رنو همواره محصولات زیرمجموعه خود را در بازار ایران عرضه کرده و در دور جدید نیز همین برنامه را در پیش خواهد گرفت؛ یعنی محصولات داچیا با نام این برند فرانسوی به بازار عرضه خواهند شد.

کدام خودروهای رنو وارد ایران می‌شوند؟

رنو تالیانت

با توجه به این‌که برای واردات سقف 20 هزار دلاری در نظر گرفته شده است، احتمال واردات خودروهایی نظیر نسل جدید داستر، کاردیان، جاگر، ساندرو استپ وی، ساندرو و رنو تالیانت به ایران بسیار زیاد خواهد بود. همچنین امکان واردات خودرو آرکانا نیز وجود دارد.

آشنایی با رنو تالیانت و سایر خودروهای رنو

رنو تالیانت در قالب یک سدان اقتصادی و جمع‌وجور از طراحی ظاهری مناسبی بهره می‌برد که البته باید آن را نسل جدید ال 90 (لوگان) دانست. ساندرو و ساندرو استپ وی نیز که قبلا در بازار ایران عرضه شدند، اکنون از طراحی کاملا جدیدی بهره می‌برند و در بخش بیرونی و داخلی جذاب‌تر شدند.

رنو داستر 2024

داستر جدید نیز شانس زیادی برای ورود به ایران دارد. این خودرو اکنون نسبت به قبل جذاب‌تر شده و از کابین مدرن‌تری بهره می‌برد. رنو داستر در مدل 2024 روی پلتفرم CMF-B (پلتفرم مشترک رنو، نیسان و میستوبیشی) توسعه پیدا کرده است. همچنین داستر 2024 از لحاظ فنی نیز به ساندرو و جاگر شباهت زیادی دارد. ضمن این‌که داستر جدید با الهام از خودرو مفهومی بیگستر طراحی شده است.

رنو کاردیان

هرچند رنو کاردیان روی پلتفرم جدید و ماژولار رنو به نام CMF-B توسعه پیدا کرده، اما کماکان به ساندرو استپ وی شباهت داشته و از لحاظ ابعاد نیز بین این دو خودرو تفاوتی کمی وجود دارد. اکثر محصولات اقتصادی رنو از موتورهای 1 لیتری توربو، 1.5 لیتری و 1.6 لیتری روانه بازار می‌شوند و گیربکس‌های دستی، اتوماتیک CVT و 6 سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*