بازی Resident Evil 4 برای آیفون ۱۵ پرو

بازی Resident Evil 4 با گرافیک کنسولی برای آیفون ۱۵ پرو منتشر شد

نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 4 با گرافیک منحصر به‌فرد خود برای گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو اپل منتشر شد. چندی پیش هم بازی Resident Evil Village برای آیفون عرضه شده بود.

پس از انتشار نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 4 برای پلتفرم‌های مختلف، حالا نوبت به انتشار آن برای گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو/ پرو مکس، مک و آیپد رسیده است. این بازی هم اکنون برای دانلود در اپ استور اپل قرار گرفته است و کاربران می‌توانند برای مدت محدودی با تخفیف ۵۰ درصدی آن را خریداری کنند.

بازی Resident Evil 4 برای آیفون ۱۵ پرو

نسخه اصلی این بازی حجمی در حدود ۳۰ گیگابایت دارد و ۳۰ دلار هم قیمتش است. اگر هم بخواهید DLC‌هایی مثل Ada Wong’s Seperate Ways را برای آن دانلود کنید، باید ۱۵ دلار بیشتر بپردازید. در مجموع همراه با DLC‌ها، حجم این بازی به ۷۰ گیگابایت می‌رسد. رزیدنت اویل ۴، نسخه بازسازی شده همین عنوان قدیمی است که از نظر گرافیکی ارتقا پیدا کرده و بازی ظاهر مدرن‌تری به‌خودش گرفته است.

بازی Resident Evil 4 برای آیفون ۱۵ پرو

علاوه بر این، بازی جدیدتر Resident Evil Village هم همراه با موتور RE Engine برای گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو اپل توسعه پیدا کرده که عملکرد فوق‌العاده‌ای را روی نمایشگر گوشی دارد. به‌لطف فناوری ارتقا کیفیت MetaFX اپل، این بازی با وضوح +HD و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بدون لگ و مشکل روی نمایشگر آیفون اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ادعای اپل به واقعیت پیوست؛ اجرای حیرت‌انگیز بازی کنسولی با آیفون 15 پرو + ویدیو

آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس به‌لطف چیپست A17 Pro زیر قاب خود، از فناوری‌های پیشرفته گرافیکی مثل رهگیری پرتو (Ray Tracing) بهره می‌برند که به آن‌ها اجازه اجرای بازی‌هایی در سطح کنسول‌ها را می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*