بدترکیب ترین خودرو جهان، خودرو روسی Avtotor

بدترکیب ترین خودرو جهان معرفی شد؛‌ خودرو برقی آمبر متولد روسیه

شرکت خودروسازی Avtotor روسیه، بدترکیب ترین خودرو جهان را معرفی کرد. خودرو برقی آمبر (Amber) بیشتر به اسباب بازی‌های بی‌کیفیت قدیمی شباهت دارد تا یک وسیله نقلیه!

عکسی از یک خودروی قرمز رنگ زشت به‌تازگی سر و صدای زیادی به پا کرده و باعث شده کاربران لقب بدترکیب ترین و زشت ترین خودرو جهان را به آن بدهند. خودرو برقی آمبر در واقع یک نمونه آزمایشی ساخته شده در دانشگاه پلی تکنیک مسکو روسیه است.

خودرو برقی آمبر؛‌ سوءتفاهمی در صنعت خودروسازی!

بدترکیب ترین خودرو جهان، خودرو روسی Avtotor

خودروی عجیب الکتریکی Amber در نمای جلوپنجره تا حدودی به خودروی زشت فیات مولتی‌پلا شباهت دارد. طبق ادعای رسانه‌های بین‌المللی، دانشگاه پلی تکنیک مسکو قصد دارد تا یک نمونه‌ی نهایی با تقلید از پروژه‌ی اولیه تولید شده را با همکاری کمپانی خودروسازی Avtotor روسیه وارد خط تولید کند. کارخانه‌ای که تا پیش از این به تامین و مونتاژ خودروهای برندهای مطرحی همچون FORD و BMW مشغول بوده و اکنون به‌واسطه‌ی تحریم‌های اقتصادی غرب مجبور به اعمال تغییرات در خط تولید خود شده است.

بیشتر بخوانید:

زشت ترین خودروهای ایتالیایی؛ از فیات تا بوگاتی و حتی فراری

بدترکیب ترین خودرو جهان

بدترکیب ترین خودرو حال حاضر همان‌طور که مشاهده می‌کنید روی پلتفرم آزمایشی اسپیدستر ساخته شده و قرار است بعدها یک خودروی تمام الکتریکی از قلب این پلتفرم و توسط کمپانی Avtotor ارائه شود. نمونه نهایی این خودرو که ظاهری کاملا متفاوت دارد با موتور، اینورتر و باتری‌های ساخت خود همین شرکت به بازار عرضه می‌شود. طبق بیانیه‌ی دانشگاه پلی تکنیک روسیه، این عکس صرفا نشان‌دهنده یک محصول ساخته شده توسط متخصصان پلی‌تکنیک برای آزمایش‌های مختلف خواهد بود و باید در آینده منتظر نسخه‌ی قابل عرضه و اطلاعات تکمیلی از این محصول باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*