نسل جدید کامپیوترهای دسکتاپ MSI سری Trident Titanium

نسل جدید کامپیوترهای دسکتاپ MSI با کانفیگ ترسناک معرفی شدند

نسل جدید کامپیوترهای دسکتاپ MSI سری Trident Titanium با پردازنده‌های نسل چهاردهمی اینتل، کیس سفید زیبا و مشخصات فنی متنوع رونمایی شدند.

کیس های اسمبل شده ام اس آی Trident Titanium با سخت‌افزار قدرتمند رونمایی شدند. این کامپیوترهای دسکتاپی به پردازنده های نسل چهاردهمی اینتل و کارت‌های گرافیک سری RTX 40 انویدیا مجهز هستند. نسل جدید کامپیوترهای دسکتاپ MSI با کانفیگ‌های متفاوت خود نیازهای مختلف کاربران از گیمینگ تا امور اداری را پوشش می‌دهند. البته تمام کانفیگ‌ها در یک کیس زیبای سفید رنگ نهفته‌اند.

مشخصات فنی کامپیوترهای دسکتاپ ام اس آی تریدنت تیتانیوم

نسل جدید کامپیوترهای دسکتاپ MSI سری Trident Titanium

قدرتمندترین مدل این کامپیوتر به پردازنده Core i9-14900KF اینتل با یک مادربرد MSI Z790 و کارت گرافیک RTX 4090 مجهز شده است. ولی اگر بودجه کمتری دارید می‌توانید این کیس کامپیوتر زیبا را با پردازنده Core i5-14600K اینتل و مادربرد B760M سفارش دهید. با این حال همه مدل‌ها از ۳۲ گیگابایت رم و ۱ یا ۲ ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برند.

نسخه قدرتمند کامپبوتر ام اس آی ۲۴ هسته و ۳۲ ترد دارد و با سرعت کلاک ۶ گیگاهرتزی، ۲۰ درصد نسبت به نسل قبلی عملکرد بهتری دارد. کارت گرافیک RTX 4090 داخل این کیس می‌تواند تجربه گیمینگ و طراحی گرافیکی و مونتاژ ویدیویی بسیار روان و سریع را فراهم کند. این گرافیک از ۲۴ گیگابایت حافظه VRAM با فناوری GDDR6X و پشتیبانی از رزولوشن 2K، عملکردی ۳۰ درصد بهتر از نسل قبلی دارد.

نسل جدید کامپیوترهای دسکتاپ MSI سری Trident Titanium

روی مادربرد پیشرفته Z790 داخل این کیس شاهد نصب شدن سخت افزار پرقدرتی مثل یک پاور قدرتمند، خنک‌کننده قوی و پشتیبانی از حافظه D5 و PCle 4.0 هستیم. ۳۲ گیگابایت رم DDR5 با سرعت ۶۰۰۰ مگاهرتزی و تا ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی NVMe M.2 SSD می‌تواند سرعت بوت بالا و اجرای سریع هر فرآیندی در داخل ویندوز را تضمین می‌کند. صحبت از ویندوز شد، MSI از سیستم عامل ویندوز ۱۱ روی دسکتاپ‌های جدید خودش استفاده کرده است.

کیس کامپیوتر MSI Trident Titanium از طول ۴۷۲.۵ میلی‌متری، عرض ۲۱۰ میلی‌متری و ارتفاع ۴۹۸ میلی‌متری برخوردار است و از مادربردهای ATX و M-ATX و همینطور ITX پشتیبانی می‌کند. روی این کیس‌ها از پورت‌های HDMI/DP، رابط‌های جلویی USB 3.2 Gen 1 Type-A، چند بخش برای نصب هارد دیسک و یک سیستم خنک‌کننده جامع با چند فن ARGB هم به‌کار رفته است.

قیمت نسل جدید کامپیوترهای دسکتاپ MSI از ۸۳۰ دلار شروع می‌شود و با تپجه به کانفیگ و مشخصات فنی، به بیش از ۴،۰۰۰ دلار هم خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*