گجت نیش پشه

گجت جدید آلمانی‌ها، شما را از شر نیش پشه ها خلاص می‌کند

یک کمپانی آلمانی گجت جدیدی ساخته که با تولید حرارت کنترل‌شده درد ناشی از نیش پشه و سایر حشرات را به‌طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

تا کنون درگاه USB-C حلال بسیاری مشکلات بوده است. اما این مشکلات عموما مربوط به کاربری روزمره انسان مربوط بوده‌اند و نه اتفاقات رخ داده در طبیعت! این روند اما در شرف تغییر است؛ چرا که به‌تازگی یک کمپانی آلمانی به نام Kamedi دانگل یو اس بی جدید خود تحت نام Heat-It را تولید نموده و ادعا می‌کند که از طریق آن قادر به کاهش درد ناشی از نیش پشه، زنبور و دیگر حشرات خواهد بود! در ادامه به بررسی بیشتر این گجت و جزئیات فنی آن خواهیم پرداخت.

گجت USB-C؛ راهکار جدید کاهش درد ناشی از نیش پشه!

کمپانی Kamedi

این دستگاه کوچک به پورت یو اس بی گوشی شما متصل شده و دارای یک صفحه فلزی در سمت دیگر است که حرارت تولید می‌کند. پس از وصل کردن این گجت به گوشی موبایل خود می‌توانید از طریق اپلیکیشن‌های اندروید یا iOS اختصاصی طراحی شده برای آن مدت زمان و میزان حرارت تولید شده در سطح فلزی را تعیین کنید یا با کاهش دمای سطح، آن را برای کودکان و افراد دارای پوست‌های حساس تنظیم نمایید.‌ مکانیزم عملکرد این گجت خلاقانه آلمانی کاهش درد نیش پشه از طریق اعمال دمای حدود 51 درجه سلسیوس به سطح پوست است.

در گجت نیوز بخوانید:

پشه‌ها چگونه همیشه ما را پیدا می‌کنند و نیش می‌زنند؟

کمپانی Kamedi مبنای گجت جدید خود را مقاله چاپ شده در مجله علمی سوئدی Acta Dermato-Venereologica می‌داند که با استفاده از گجت‌های این کمپانی، نخستین مطالعه روی اثر کنترل‌شده دما روی کاهش درد ناشی از نیش حشرات را انجام داده است. بر اساس نتایج این بررسی که روی بیش از 1700 نفر انجام شده و 12 هزار داده را در اختیار محققان قرار داده، اعمال حرارت موضعی روی نیش پشه و سایر حشرات می‌تواند باعث کاهش چشمگیر درد آن‌ها شود.

گجت نیش پشه

البته شاید بسیاری از ما با مکانیزم عملکرد گجت Heat-It در کاهش درد ناشی از نیش پشه آشنا باشیم؛ چرا که افراد کمی مسن‌تر قبلا برای کاهش درد نیش پشه و دیگر حشرات از یک استکان چای داغ استفاده می‌کردند و با چسباندن یا نزدیک کردن آن به محل نیش باعث کاهش درد منطقه می‌شدند. با این وجود مزیت دستگاه آلمانی مورد بحث آن است که در همه شرایط قابل دسترسی بوده و برای عملکرد تنها به یک گوشی موبایل نیاز دارد! از سوی دیگر، شخصی‌سازی دما و مدت زمان اعمال آن روی پوست نیز دیگر قابلیتی است که Heat-It را در مقایسه با روش‌های سنتی به روشی بهتر تبدیل می‌کند.

البته پیشگیری همیشه بهتر از درمان است! بنابراین همیشه سعی کنید از اسپری‌های دورکننده حشرات استفاده کنید تا هرگز با ناراحتی‌های ناشی از نیش آن‌ها روبرو نشوید. با این حال در صورت گزیده شدن توسط حشرات می‌توانید با استفاده از گوشی اندرویدی یا آیفون خود، دستگاه Heat-It را راه‌اندازی کرده و به کار بگیرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*