ایرانسل نمایشگاه تلکام 2023

ایرانسل پنل تخصصی روندهای نوین فناوری را در نمایشگاه تلکام برگزار کرد

ایرانسل با برگزاری پنل تخصصی روندهای نوین فناوری در غرفه‌های اختصاصی خودش به نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، از برنامه‌های آتی خود پرده‌برداری کرد.

ایرانسل به‌عنوان اپراتور پیشرو در حوزه تحول دیجیتال و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتالی کشور، پنل‌های تخصصی مختلفی را در خلال برگزاری نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ در غرفه خودش برگزار می‌کند. در این پنل‌ها که با حضور علاقه‌مندان به حوزه دیجیتال برگزار می‌شود، به بحث و تبادل نظر پیرامون فناوری اطلاعات و صنعت ارتباطات پرداخته خواهد شد.

یکی از این پنل‌ها، پنل تخصصی روندهای نوین فناوری بود که مدیرکل توسعه راهکارهای فناوری اطلاعات ایرانسل با حضور در آن همراه با علاقه‌مندان و فعالان حوزه تکنولوژی به بررسی «رویکرد ایرانسل نسبت به فناوری‌های نو»، «برنامه‌های ایرانسل برای ورود به حوزه‌های نوین فناوری» و «آینده ایرانسل طی چند سال آتی» پرداخته شد.

به‌اعتقاد مدیرکل توسعه راهکارهای فناوری اطلاعات ایرانسل، عملکرد یک اپراتور باید توأم با خلاقیت باشد و همواره تلاش کند تا خدمات جدیدی را به مشتریانش ارائه کند. در واقع اپراتورها فقط یک شرکت ارائه‌کننده خدمات ارتباطات نیستند، بلکه آن‌ها شریک تجاری کسب‌و‌کارها، دولت و البته کاربران تبدیل شده‌اند. اپراتورها یکی از مهم‌ترین عناصر انقلاب صنعتی چهارم هستند که با ارتقا فناوری‌ها و خدمات خود می‌توانند در مسیر پیشرفت قدم بردارند. ایرانسل نیز به‌عنوان پیشرو در حوزه تحول دیجیتال همواره تلاش می‌کند تحولاتش را در یک بستر ارتباطی ایمن و پایدار ارائه کند.

ایرانسل در نمایشگاه تلکام 2023

ایرانسل در نمایشگاه تلکام 2023

دنیای فناوری امروزی در حال حرکت از سمت سخت افزار به طرف نرم افزار و پردازش بر بستر فضای ابری است. ایرانسل نیز همگام با گرایش جهانی، در حال کار روی پروژه‌هایی است که می‌تواند به تحول دیجیتال در کشور کمک کند. ضمن اینکه این اپراتور به‌عنوان یکی از پیشروان فناوری کشور، تمرکز ویژه‌ای روی استفاده از پتانسیل‌های هوش مصنوعی گذاشته و سرمایه‌گذاری‌های انبوهی را هم در این بخش انجام داده است.

ایرانسل در مسیر مجازی‌سازی فناوری‌ها

ایرانسل در مسیر مجازی‌سازی سیستم‌ها، پیشروی با فناوری‌های روز دنیا و کاربردهای هوش مصنوعی قدم برمی‌دارد تا سبک زندگی مردم ایران را نیز ارتقا دهد. در سالیان آتی نیز این شرکت چندمنظوره از نسل پنجم اینترنت همراه عبور خواهد کرد و به سمت ارائه نسل ششم قدم برمی‌دارد.

لازم به‌ذکر است که ایرانسل با جدیدترین محصولات و خدمات خودش در حوزه‌های مختلف فناوری به نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ آمده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*