ثبت دو رکورد در گینس توسط نمایش پهپادی کریسمس 2024

نمایش پهپادی کریسمس، رکورد گینس را شکست + ویدیو

نمایش پهپادی اخیر در تگزاس آمریکا به مناسبت کریسمس، دو رکورد گینس را شکست. طی این نمایش برای سال نو میلادی از بیش از هزار پهپاد استفاده شده.

این روزها که اقصی نقاط دنیا در حال و هوای کریسمس به سر می‌برند، احتمالاً در شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر تیک تاک و اینستاگرام ویدیوهای جذابی را از آن دیده باشید. با این حال، نمایش پهپادی اخیر در ایالات متحده به مناسبت کریسمس که حتی دو رکورد گینس را به دست آورده است، احتمالاً جذابیت دیگری برایتان داشته باشد.

شکست دو رکورد گینس با نمایش پهپادی کریسمس در تگزاس

ثبت دو رکورد در گینس توسط نمایش پهپادی کریسمس 2024

بنا به مطلب منتشر شده در وب‌سایت رسمی گینس، برگزارکننده نمایش‌های پهپادی Sky Elements Drone Shows اخیراً با برپایی نمایشی رکوردی تازه در کتاب گینس به نام خود ثبت کرده است. این نمایش روز 17 دسامبر (26 آذر) در نورث ریچمند هیلز ایالت تگزاس برای جمعیتی 2 هزار نفره برگزار شد. پیش از این، آن‌ها با برگزاری نمایشی به مناسبت روز استقلال آمریکا یا همان چهارم جولای هم در گینس رکورددار شده بودند.

طی این نمایش جدید، تصاویر مختلفی با استفاده از پهپاد در آسمان به نمایش در آمدند که دوتا از آن‌ها توانستند رکورد بشکنند. یکی از آن‌ها که تصویری دیدنی از شخصیت فندق‌شکن بود، با 1499 پهپاد رکورد «بزرگ‌ترین نمایش یک شخصیت خیالی با پهپاد/بالگرد چندپروانه در آسمان» را به دست آورد. «فندق‌شکن» (Nutcraker) که برای تزئینات کریسمس استفاده می‌شود، در این نمایش با رنگ‌های آبی، قرمز و سفید ایستاده روی یک پایه به تصویر کشیده شد.

ثبت دو رکورد در گینس توسط نمایش پهپادی کریسمس 2024

رکورد «بزرگ‌ترین تصویر شکل گرفته توسط پهپاد/بالگرد چندپروانه در آسمان» هم شکسته شد. با همان 1499 عدد پهپاد، تصویر درخت کریسمس جلو پنجره‌ای به نمایش گذاشته شد که در آن بارش برف را می‌توان مشاهده کرد. این طرح که حتی جزئیات زیادی مثل ستاره روی نوک درخت و کادوهای جمع شده اطراف درخت کریسمس دارد، خیلی از بینندگان را به وجد آورده است.

ثبت دو رکورد در گینس توسط نمایش پهپادی کریسمس 2024

در اصل 1500 پهپاد برای این نمایش در نظر گرفته شده بود که یکی از آن‌ها در پرواز به مشکل برخورد. همچنین مجموعاً 40 نفر در برگزاری این نمایش پهپادی به مناسبت کریسمس که دو رکورد گینس را تصاحب کرد، نقش داشتند. حتی گذشته از این دو رکورد برای گینس، نمایش مذکور با ارتفاع 213 متری بزرگ‌ترین و بلندترین تصویر پهپادی به نمایش درآمده در تاریخ ایالت تگزاس را رقم زد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*